Во Владивостоке разрабатывается программа, которая позволит решить проблему парковок

Вице-губернатор Приморского края Владимир Балан провел совещание по вопросу рассмотрения программы, направленной на решение проблемы с парковками во Владивостоке.

Главная цель будущей программы – улучшение транспортной инфраструктуры Владивостока. Она предусматривает создание парковок в разных районах города. Так, например, один из вариантов — предложение о создании большой автомобильной парковки, используя пространство над железнодорожными путями — от улицы Светланская до улицы Фокино.

По мнению участников совещания, подобный проект позволит частично разгрузить центр города. Кроме того, создание такой стоянки технически проще, чем возведение многоярусной парковки. Сейчас вопрос о возможности реализации проекта решается с руководством Дальневосточной железной дороги — филиала ОАО «РЖД».

Владимир Балан одобрил данное предложение и рекомендовал согласовать проект с «РЖД». «Идея мне очень нравится, и мы будем ее поддерживать», — подчеркнул вице-губернатор.

08:00, 09.08.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке разрабатывается программа, которая позволит решить проблему парковок

more info here 30.12.2019, 23:41

I just want to say I am new to blogging and site-building and really enjoyed you're web page. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You definitely come with wonderful well written articles. Bless you for sharing with us your website page.

look at this site 18.01.2020, 01:28

I simply want to tell you that I am new to blogging and really liked your blog. Probably I’m planning to bookmark your blog . You amazingly have fantastic posts. Thanks a lot for sharing with us your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:56

I was able to find good information from your blog posts.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:38

I really love your blog... Very nice colors & theme. Did you develop this amazing site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own personal site and want to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Kudos!

achat base de données b2c 05.03.2020, 13:36

I could not refrain from commenting. Very well written!

Isabell Vanharlingen 06.03.2020, 14:33

I couldn’t refrain from commenting. Well written!

fichier qualifié 07.03.2020, 03:46

Good article! We will be linking to this particularly great content on our site. Keep up the good writing.

Iona Petrello 08.03.2020, 10:54

Very good write-up. I absolutely appreciate this site. Stick with it!

Visit Website 10.03.2020, 21:16

I simply want to mention I am just beginner to blogs and certainly liked your web page. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You definitely come with fabulous posts. Cheers for sharing with us your website.

go founders 13.03.2020, 11:41

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who has been doing a little research on this. And he in fact bought me lunch due to the fact that I found it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to discuss this issue here on your site.

bare 16.03.2020, 05:06

After going over a handful of the articles on your site, I seriously appreciate your way of writing a blog. I bookmarked it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future. Please check out my website too and let me know what you think.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS