МЧС в Чугуевском районе Приморья разыскивает пропавшего мужчину

4 сентября в Центр управления в кризисных ситуациях поступило заявление с просьбой оказать помощь в поисках мужчины 1982 года рождения. 

В Примосрком крае пропал мужчина

Он пропал в лесу в районе села Каменка Чугуевского района еще 23 августа. Своими силами родственники найти пропавшего не смогли. 

Шесть спасателей, в том числе кинолог с собакой, были направлены в район поиска, пока положительных результатов нет, сотрудники МЧС продолжат работу сегодня. 

5 сентября спасатели нашли тело мужчины, пропавшего 1 сентября в бухте Астафьева Хасанского района. Сейчас этим делом занимаются сотрудники правоохранительных органов – сообщает VestiRegion.ru пресс-служба Главного управления МЧС России по Приморскому краю.

11:20, 06.09.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → МЧС в Чугуевском районе Приморья разыскивает пропавшего мужчину

more 30.12.2019, 21:17

I simply want to say I am just all new to blogs and honestly liked your blog. Most likely I’m planning to bookmark your website . You absolutely come with great posts. Bless you for revealing your blog site.

Lois Iacovetto 14.01.2020, 04:37

Aw, this was an extremely good post. Spending some time and actual effort to make a really good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don't seem to get anything done.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:15

Greetings! Very helpful advice in this particular post! It is the little changes that will make the biggest changes. Thanks for sharing!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:49

Very good information. Lucky me I recently found your website by chance (stumbleupon). I've bookmarked it for later.

achat base de données b2c 05.03.2020, 15:11

You have made some good points there. I checked on the net for more info about the issue and found most people will go along with your views on this site.

Rosalva Hoysradt 06.03.2020, 10:46

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am having difficulties with your RSS. I don’t know why I can't join it. Is there anybody else getting the same RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanks.

achat fichier email 07.03.2020, 04:07

An impressive share! I have just forwarded this onto a colleague who was doing a little homework on this. And he in fact ordered me lunch due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this matter here on your internet site.

Sanjuana Deluzio 08.03.2020, 16:14

bookmarked!!, I love your website.

hop over to these guys 10.03.2020, 09:40

I just want to mention I am beginner to blogs and definitely enjoyed this blog. Likely I’m likely to bookmark your website . You definitely have tremendous article content. Many thanks for sharing your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS