Жителя Узбекистана задержали во Владивостоке по подозрению в сексуальном насилии.

Днем 12 сентября этого года на улице Дунаевского в поселке Трудовое неизвестный мужчина обнажил перед 9-летней девочкой гениталии, а после потащил ее в кусты. 

Жителя Узбекистана подозревают в сексуальном домогательстве

К счастью, крики ребенка услышала проживающая рядом женщина. Ее появление спугнула насильника, он отпустил ребенка и убежал. 

Следователи возбудили уголовное дело. По подозрению задержан 19-летний глухонемой уроженец Узбекистана. 

В ближайшее время задержанный будет допрошен с участием специалиста сурдоперевода – сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя следственного управления майор юстиции Аврора Римская.

12:30, 14.09.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Жителя Узбекистана задержали во Владивостоке по подозрению в сексуальном насилии.

you can try this out 31.12.2019, 00:28

I simply want to mention I am new to blogs and actually liked your website. Most likely I’m likely to bookmark your blog post . You actually have fantastic articles and reviews. With thanks for revealing your blog site.

Beau Hutten 13.01.2020, 08:10

Saved as a favorite, I like your blog!

CrowdforApps 15.01.2020, 08:18

You're so interesting! I don't suppose I've read anything like this before. So wonderful to find someone with a few genuine thoughts on this issue. Really... thank you for starting this up. This web site is one thing that's needed on the web, someone with some originality.

Camie Nessel 15.01.2020, 23:18

I like reading through a post that will make men and women think. Also, thank you for permitting me to comment.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:31

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Thanks a lot.

achat fichier email 05.03.2020, 16:03

I really love your website... Excellent colors & theme. Did you create this web site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own website and would love to know where you got this from or just what the theme is named. Kudos.

Vicenta Yearsley 06.03.2020, 10:04

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Appreciate it!

achat fichier email 07.03.2020, 03:42

You're so interesting! I don't believe I've read anything like that before. So good to discover somebody with some genuine thoughts on this subject. Seriously... thank you for starting this up. This web site is something that's needed on the internet, someone with a bit of originality.

Matthew Mollet 09.03.2020, 00:39

I was able to find good information from your articles.

read this article 11.03.2020, 00:29

I simply want to tell you that I'm very new to blogs and honestly savored this website. Almost certainly I’m want to bookmark your website . You surely have wonderful article content. Thanks a bunch for revealing your webpage.

bare 15.03.2020, 05:37

There's certainly a lot to learn about this topic. I like all of the points you've made.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS