Пропускать на богослужение в столице Приморья будут через металлоискатели

21 сентября, в пятницу на Центральной площади Владивостока Патриарх Московский и всея Руси проведет богослужение. Желающих принять участие будут пропускать через рамки металлоискателя. Такие меры безопасности приняты в связи с ожиданием большого количества верующих. 

Приморье посетит Патриарх Кирилл

Перекрывать дороги в связи с литургией не будут, не исключено лишь кратковременное ограничение движения. 
 
Литургия пройдет 21 сентября с 10 до 12.30. Организаторы мероприятия просят прийти на площадь заблаговременно. 
Глава Русской православной церкви прибывает в столицу Приморья вечером, 18 сентября. В ходе визита Патриарха ждут и в Находке – здесь он освятит храм. 

Но главным событием поездки станет Божественная литургия на центральной площади Владивостока. Ожидается, что присутствовать будут порядка 15 тысяч человек.

11:10, 18.09.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Пропускать на богослужение в столице Приморья будут через металлоискатели

look at this site 30.12.2019, 21:16

I simply want to tell you that I am just newbie to weblog and actually loved you're website. Almost certainly I’m going to bookmark your blog post . You amazingly come with terrific posts. Bless you for sharing your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:01

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks!

fichier qualifié 05.03.2020, 16:11

An intriguing discussion is worth comment. I do believe that you should publish more about this topic, it might not be a taboo subject but usually people don't talk about these issues. To the next! Cheers!

Jimmie Fye 06.03.2020, 15:04

Your style is really unique in comparison to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this site.

achat fichier email 07.03.2020, 00:52

A fascinating discussion is worth comment. I believe that you need to write more about this issue, it may not be a taboo subject but usually folks don't talk about such subjects. To the next! Kind regards.

Casimira Wahlquist 09.03.2020, 09:44

Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks, However I am having problems with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody getting similar RSS problems? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanks.

click to investigate 11.03.2020, 02:19

I simply want to mention I am just new to blogging and site-building and seriously loved this website. Very likely I’m want to bookmark your blog post . You definitely come with really good article content. Regards for sharing your blog.

Onpassive Papua New Guinea 13.03.2020, 09:18

This web site certainly has all the information I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

bare 15.03.2020, 06:43

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS