Во Владивостоке возбуждено уголовное дело по факту убийства

23 сентября возле дома на улице Гамарника во Владивостоке было обнаружено тело мужчины с признаками насильственной смерти: ножевым ранением в области сердца. По данному факту возбуждено уголовное дело.

В Приморье ищут убийцу

Три человека задержаны по «горячим следам», один объявлен в розыск. 

Следователи установили, что пятеро ранее судимых мужчина распивали спиртное в квартире по улице Гамарника. Возникла ссора, один из мужчин схватился за нож и ударил в сердце 26-летнего парня. От полученных травм он скончался. 

Опасаясь обвинения в убийстве, преступники сбросили тело со второго этажа, перетащили в кусты и засыпали сухими листьями.

Троим задержанным в ближайшее время будет предъявлено обвинение в сокрытии преступления, им грозит срок до двух лет. Убийца объявлен в розыск, расследование уголовного дела продолжается – сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя управления майор юстиции Аврора Римская.

12:36, 24.09.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Криминал → Во Владивостоке возбуждено уголовное дело по факту убийства

this 30.12.2019, 23:23

I simply want to say I'm very new to weblog and honestly loved you're web blog. Very likely I’m planning to bookmark your blog post . You surely have superb well written articles. Thanks for revealing your website page.

Lamonica Macclellan 14.01.2020, 01:45

Greetings! Very useful advice in this particular article! It is the little changes that produce the biggest changes. Thanks for sharing!

Love Irrigation 14.01.2020, 10:57

Good article. I certainly love this website. Keep writing!

click here to investigate 17.01.2020, 23:55

I just want to mention I am just very new to blogging and honestly enjoyed this page. Very likely I’m want to bookmark your website . You certainly come with wonderful articles and reviews. Thanks for sharing your web page.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:31

An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who has been doing a little homework on this. And he in fact bought me lunch because I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this issue here on your website.

achat base de données b2b 05.03.2020, 08:41

Howdy, I think your web site could possibly be having internet browser compatibility problems. Whenever I look at your site in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Apart from that, wonderful website!

achat base de données b2c 07.03.2020, 02:02

Great post. I will be dealing with a few of these issues as well...

Sierra Gotto 08.03.2020, 14:44

I was able to find good advice from your blog posts.

click for more info 10.03.2020, 23:49

I simply want to tell you that I am just very new to blogs and seriously loved this web page. More than likely I’m likely to bookmark your blog post . You actually come with tremendous article content. Many thanks for sharing your blog site.

bare 15.03.2020, 07:14

I need to to thank you for this excellent read!! I definitely loved every bit of it. I have you book-marked to check out new things you post…

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS