В Уссурийске на пешеходном переходе пострадала 11-летняя девочка

24 сентября в Уссурийске на улице Некрасова водитель сбил 11-летнюю девочку, которая переходила дорогу вместе с матерью. В результате происшествия ребенок получил сотрясение головного мозга.

В ДТП в Приморье пострадала 11-летняя девочка

Во Владивостоке на улице Светланской на пешеходном переходе под колеса автомобиля «Тойота Виста Ардео» попал 21-летний парень. Он получил ушиб грудной клетки.

В Партизанском районе на автодороге «Находка – Лазо – Ольга — Кавалерово» водитель автомашины «Ниссан Сани» ехал, несмотря на технические неисправности — на машине были установлены шины различных размеров и модели. 
В результате на участке с ограничением скорости до 50 км/ч, не справившись с управлением, он перевернулся в кювет. Водитель и пассажир получили многочисленные травмы.

23 сентября около 19.30 в районе кампуса ДВФУ на острове Русском водитель Isuzu Bighorn сбил световую опору. У автомобиля внезапно лопнуло левое переднее колесо, его понесло влево, на разделительный газон, а после выбросило на противоположную сторону. У джипа оказалась разбита вся передняя часть, но, к счастью, люди в ДТП не пострадали.

09:41, 25.09.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В Уссурийске на пешеходном переходе пострадала 11-летняя девочка

her latest blog 30.12.2019, 21:32

I just want to say I'm all new to weblog and seriously enjoyed your blog site. Almost certainly I’m want to bookmark your blog . You amazingly have superb posts. Kudos for sharing with us your website.

Eura Glanzman 14.01.2020, 01:43

I used to be able to find good advice from your content.

learn this here now 18.01.2020, 01:24

I just want to mention I am just all new to blogs and honestly savored your website. Very likely I’m going to bookmark your site . You actually have awesome stories. Thanks for revealing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:01

I was able to find good information from your blog articles.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:35

Great blog you've got here... It’s hard to find good quality writing like yours these days. I truly appreciate people like you! Take care!!

fichier qualifié 05.03.2020, 07:38

Right here is the right webpage for anybody who wishes to understand this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic which has been discussed for years. Wonderful stuff, just excellent.

achat base de données b2c 07.03.2020, 04:17

Hello there! This article could not be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I am going to send this post to him. Fairly certain he'll have a good read. Thank you for sharing!

Malcolm Countryman 09.03.2020, 13:39

You are so awesome! I don't believe I have read a single thing like this before. So wonderful to discover somebody with original thoughts on this issue. Really... thanks for starting this up. This site is one thing that is required on the internet, someone with a little originality.

look at this web-site 10.03.2020, 20:57

I just want to say I am just very new to blogging and honestly enjoyed you're website. Probably I’m going to bookmark your site . You surely have fantastic articles. Thanks a bunch for sharing with us your web-site.

bare 15.03.2020, 15:12

An outstanding share! I've just forwarded this onto a coworker who had been conducting a little research on this. And he in fact bought me dinner simply because I found it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this subject here on your web site.

bare 15.03.2020, 19:15

I was able to find good information from your blog posts.

bare 16.03.2020, 07:21

You have made some really good points there. I checked on the internet for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS