В Приморье объявлено штормовое предупреждение

В связи с активизацией циклонической деятельности вблизи побережья Приморья, утром и днём 29 сентября во Владивостоке и южной половине края ожидается сильный дождь (15-45 мм. осадков за 12 часов и менее), в отдельных районах очень сильный (50 мм. осадков и более за 12 часов и менее). Ночью 30 сентября сильный, местами очень сильный дождь ожидается в центральных и восточных районах края.

Объявлено штормовое предупреждение.

В связи с чем на большинстве рек края ожидается подъём уровня воды, возможно подтопление сельхозугодий, дорог местного значения. Согласно прогнозу наиболее ощутимым дождевой паводок может быть в Шкотовском, Партизанском, Лазовском, Ольгинском, Михайловском и Чугуевском районах.

Главное управление МЧС России по Приморскому краю рекомендует отложить поездки на отдых, охоту и рыбалку на период действия предупреждения.

Напоминаем контактные телефоны оперативных служб:

  • оперативный дежурный поисково-спасательной службы Приморского края: 8 (423) 237 17 61;
  • оперативный дежурный Владивостокской городской поисково-спасательной службы: 8 (423) 221 28 88, 235 09 11;
  • оперативный дежурный Владивостокского поисково-спасательного отряда ДВРПСО МЧС России: 8 (423) 238 94 12;
  • телефон доверия Главного управления МЧС России по Приморскому краю: 8 (423) 239 99 99.

12:22, 27.09.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В Приморье объявлено штормовое предупреждение

over here 31.12.2019, 06:18

I simply want to say I'm newbie to blogs and definitely loved this website. Most likely I’m likely to bookmark your site . You actually have excellent well written articles. Appreciate it for revealing your web-site.

Shonta Housler 13.01.2020, 07:56

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Kudos!

Love Irrigation 14.01.2020, 10:04

An outstanding share! I have just forwarded this onto a co-worker who had been doing a little homework on this. And he actually bought me lunch due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to discuss this issue here on your web site.

Read More Here 18.01.2020, 01:52

I just want to say I am all new to blogging and honestly liked you're web site. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You really come with good writings. Thank you for revealing your website page.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:55

Very good article! We are linking to this great post on our website. Keep up the good writing.

achat fichier email 05.03.2020, 08:13

I like it when folks come together and share views. Great website, keep it up!

Nicolette Ruvolo 06.03.2020, 11:32

Having read this I thought it was really enlightening. I appreciate you finding the time and effort to put this content together. I once again find myself personally spending a lot of time both reading and commenting. But so what, it was still worth it.

achat base de données b2b 07.03.2020, 04:27

I couldn’t resist commenting. Well written!

Jordan Boosalis 08.03.2020, 15:28

This is a topic that is close to my heart... Many thanks! Exactly where can I find the contact details for questions?

here are the findings 10.03.2020, 11:35

I just want to say I am newbie to blogs and truly liked your web-site. Probably I’m going to bookmark your blog . You absolutely come with superb stories. Cheers for sharing with us your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS