На Дальнем Востоке по факту пропавшего сухогруза возбуждено уголовное дело

По факту пропавшего сухогруза «Амурская» возбуждено уголовное дело по статье 263 УК РФ – нарушение правил безопасности и эксплуатации морского транспорта, повлекшее по неосторожности смерть двух и более лиц.
 

Сухогруз пропал 28 октября в Охотском море в районе Шантарских островов. На борту находилось 9 человек, судно перевозило золотосодержащую руду. Никаких следов спасателям обнаружить не удалось.

В качестве основных причин крушения сухогруза рассматриваются следующие версии: нарушение правил судоходства, движение без учета штормовой погоды и техническая неисправность судна.
 
По предварительным данным, на сухогрузе «Амурская» перевозилось 700-750 тонн золотосодержащей руды, хотя допустимая грузоподъемность – 611 тонн. Кроме того, следствием установлено, что сухогруз не был приспособлен для перевозки навалочных грузов. 
Расследование уголовного дела продолжается – сообщает VestiRegion.ru официальный представитель Дальневосточного следственного управления на транспорте СКР Наталья Салкина.

13:00, 01.11.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → На Дальнем Востоке по факту пропавшего сухогруза возбуждено уголовное дело

see this here 31.12.2019, 08:00

I just want to say I am very new to weblog and truly liked this web blog. Very likely I’m likely to bookmark your blog post . You surely come with outstanding stories. With thanks for revealing your web page.

Emmanuel Bartha 13.01.2020, 09:05

You made some good points there. I looked on the net for additional information about the issue and found most people will go along with your views on this web site.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:20

I was able to find good info from your articles.

Keshia Penuel 15.01.2020, 22:05

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article plus the rest of the website is also very good.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:51

You are so interesting! I don't believe I have read through anything like that before. So great to discover another person with a few original thoughts on this subject matter. Seriously... many thanks for starting this up. This site is one thing that is required on the internet, someone with a bit of originality.

achat base de données b2b 05.03.2020, 10:40

Howdy! This blog post couldn’t be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I'll send this information to him. Pretty sure he'll have a good read. Many thanks for sharing!

Angelo Consorti 06.03.2020, 16:17

I like it when people come together and share views. Great website, continue the good work!

fichier qualifié 07.03.2020, 05:02

After I initially left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I recieve four emails with the exact same comment. There has to be a way you can remove me from that service? Thank you.

Abigail Magleby 09.03.2020, 08:37

Hi there! This article could not be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will send this information to him. Fairly certain he'll have a very good read. Thanks for sharing!

like this 10.03.2020, 07:19

I simply want to mention I am just newbie to blogs and definitely savored this web site. Probably I’m going to bookmark your blog post . You definitely have very good articles. Thanks a bunch for sharing with us your web page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS