Организаторы наркопритонов в Хабаровске отправятся за решетку

Предприимчивые граждане Хабаровска решили заработать на наркоманах. Они не просто торговали смертельными химикатами, а еще устроили в разных районах города несколько притонов, в которых предлагали скоротать время за очередной дозой наркозависимым людям.

Они сами искали клиентов. Сами изготавливали наркотик дезоморфин. Они так же, будучи наркозависимыми, брали в качестве оплаты за нарко-аппартаменты плату в виде наркотической дозы.

Но сомнительному бизнесу не суждена была долгая жизнь. После очередной операции сотрудников наркоконтроля, хозяев наркопритона взяли с поличным на месте преступления, и отправили под следствие.

В результате было возбуждено шесть уголовных дел и теперь горе-бизнесменам грозят реальные сроки за решеткой.

23:16, 04.11.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Организаторы наркопритонов в Хабаровске отправятся за решетку

see this 31.12.2019, 00:10

I simply want to tell you that I'm newbie to weblog and actually savored you're blog. Likely I’m going to bookmark your site . You definitely have excellent writings. Appreciate it for revealing your web site.

Shawanna Vaszily 14.01.2020, 03:22

Spot on with this write-up, I absolutely feel this web site needs much more attention. I’ll probably be back again to see more, thanks for the info!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:40

I’m impressed, I must say. Rarely do I come across a blog that’s both educative and engaging, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is an issue that not enough men and women are speaking intelligently about. I'm very happy I stumbled across this in my hunt for something concerning this.

Eliz Liberatore 06.03.2020, 14:01

Good day! I just want to offer you a huge thumbs up for the excellent information you've got right here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

fichier qualifié 07.03.2020, 01:19

This is a topic that is close to my heart... Take care! Where are your contact details though?

Santo Whitegoat 09.03.2020, 15:51

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Many thanks.

read more 10.03.2020, 01:19

I just want to tell you that I am just all new to blogs and honestly loved this blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your website . You actually come with excellent writings. Thank you for sharing your web page.

bare 15.03.2020, 08:41

You're so awesome! I don't believe I have read a single thing like that before. So wonderful to find someone with unique thoughts on this topic. Really... thank you for starting this up. This site is something that's needed on the web, someone with a little originality.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS