На приморских дорогах за сутки пострадали четверо подростков и маленький мальчик

За сутки на дорогах Приморья пострадали четверо подростков и маленький мальчик.

Четверо пешеходов угодили под колеса за сутки

На участке дороги «Хабаровск-Владивосток» в районе села Михайловка водитель Мицубиси Фусо сбил 11-летнего мальчика, который переходил дорогу по нерегулируемому пешеходному переходу. ДТП произошло рано утром, ребенок шел в школу. В коме, с сотрясением мозга и переломом плеча мальчик доставлен в больницу. 

На той же трассе, но уже на подъезде к Дальнереченску, водитель «Тойоты Камри» сбил 14-летнего пешехода. Мальчик переходил дорогу на «красный». Он госпитализирован с травмой головы и ушибом бедра. 

Сегодня около половины девятого утра водитель на автомашине «Toyota Hiace» 1954 года рождения в районе 41 дома по улице Постышева, во Владивостоке, сбил 5-летнего ребенка. Мальчик переходил дорогу с мамой по нерегулируемому пешеходному переходу. 
Водитель – нарушитель скрылся с места ДТП, не посчитав нужным оказать ребенку первую медицинскую помощь.
Инспекторами ГИБДД виновник происшествия найден, в отношении него составлены административные протоколы. 

В столице Приморья на нерегулируемом пешеходном переходе в районе улицы Котельникова, 26, под колеса «Тойоты Витц» угодили две девушки 16 и 18 лет. У одной из них – перелом плеча, у другой – ушиб головного мозга легкой степени. 

ГИБДД города Владивостока просит оказать помощь в поиске водителя, сбившего в районе дома № 52 на Некрасовской девушку 1990 года рождения. В результате она получила различные травмы. Происшествие случилось 7 ноября около 10 часов утра. Со слов пострадавшей, ее сбил джип. Очевидцев данного происшествия просят позвонить по телефонам 02 или 214–272, 214–650, 2225063.

Уважаемые водители! Будьте, пожалуйста, предельно внимательны на дорогах, особенно там, где есть «зебры». Зачастую именно от вас зависит безопасность уважаемых пешеходов. Лучше лишний раз притормозить…

11:20, 08.11.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → На приморских дорогах за сутки пострадали четверо подростков и маленький мальчик

see this 30.12.2019, 21:30

I simply want to mention I'm new to blogs and truly savored this web site. Very likely I’m going to bookmark your blog post . You certainly have good stories. Cheers for revealing your webpage.

Eladia Podrasky 14.01.2020, 01:39

bookmarked!!, I like your web site!

CrowdforApps 15.01.2020, 07:48

This is a topic which is near to my heart... Take care! Where are your contact details though?

CrowdforThink 15.01.2020, 12:17

Right here is the perfect blog for anybody who wishes to understand this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You certainly put a new spin on a topic that's been written about for years. Excellent stuff, just wonderful.

Marlen Maldomado 15.01.2020, 23:46

Hello there! I could have sworn I’ve been to this blog before but after going through a few of the articles I realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly happy I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back often.

Santo Enwall 16.01.2020, 03:22

This web site truly has all of the info I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

achat base de données b2b 05.03.2020, 15:21

An interesting discussion is definitely worth comment. I do believe that you need to publish more on this subject, it might not be a taboo matter but usually folks don't talk about such issues. To the next! Best wishes!

Roland Famageltto 06.03.2020, 10:37

I'm extremely pleased to find this great site. I wanted to thank you for your time just for this wonderful read!! I definitely enjoyed every bit of it and i also have you book marked to see new information in your website.

achat base de données b2b 07.03.2020, 06:13

Having read this I believed it was rather informative. I appreciate you spending some time and energy to put this information together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!

Dwayne Blumhardt 09.03.2020, 12:16

An impressive share! I have just forwarded this onto a coworker who was doing a little homework on this. And he in fact ordered me breakfast because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this subject here on your web page.

click to read 10.03.2020, 10:20

I simply want to tell you that I am beginner to blogs and really enjoyed you're web site. Probably I’m going to bookmark your blog post . You actually come with good stories. Thanks for revealing your webpage.

bare 15.03.2020, 10:48

I’m impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that’s both equally educative and amusing, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something which too few folks are speaking intelligently about. I am very happy I came across this during my hunt for something concerning this.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS