14 пожаров произошло Приморье за прошедшие сутки

14 пожаров произошло в Приморском крае за прошедшие сутки. Погибших нет, пострадало два человека. В разных районах края пожары тушили 106 человек и 27 машин.

2 человека пострадало на пожарах в Приморье

В минувшее воскресенье утром поступило сообщение о том, что горит строительный вагончик в селе Красный Кут в Спасском районе. Спустя 10 минут на место происшествия прибыли первые пожарные расчеты.

На месте был обнаружен 59-летний мужчина с ожогами 1-2 степени. Он был доставлен в больницу города Спасска.
В 10 часов 23 минуты пожар был локализован, а спустя час, полностью потушен. Площадь возгорания составила 12 кв. метров.

В тушении огня участвовали 7 человек и одна машина. Предварительно установлено, что пожар случился при работе с бытовыми легковоспламеняющимися жидкостями.

18 ноября горела и квартира в Партизанске на улице Ленинской. Пожарные приступили к работе через две минуты. Пострадала женщина 1936 года рождения.

В 21 час 55 минут пожар был локализован, а в 22 часа 2 минуты полностью ликвидирован – сообщает VestiRegion.ru пресс-служба ГУ МЧС по Приморскому краю.

14:02, 19.11.2012 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → 14 пожаров произошло Приморье за прошедшие сутки

explanation 30.12.2019, 23:22

I just want to mention I'm very new to blogs and actually enjoyed this blog site. Very likely I’m want to bookmark your website . You really come with terrific stories. Thanks a lot for sharing with us your blog.

Claude Miralles 14.01.2020, 01:56

Very nice post. I absolutely love this site. Keep writing!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:07

Great information. Lucky me I ran across your blog by accident (stumbleupon). I have saved it for later!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:15

I couldn’t refrain from commenting. Well written!

achat base de données b2c 05.03.2020, 06:44

Everything is very open with a really clear clarification of the challenges. It was really informative. Your website is very useful. Thank you for sharing.

Janie Banwarth 06.03.2020, 14:01

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It's the little changes that will make the biggest changes. Many thanks for sharing!

achat fichier email 07.03.2020, 02:01

Howdy! This blog post could not be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I will forward this article to him. Pretty sure he's going to have a very good read. Thanks for sharing!

Julieta Kolias 08.03.2020, 14:55

Spot on with this write-up, I really believe this site needs far more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the information!

check that 10.03.2020, 02:22

I just want to tell you that I am just very new to blogs and honestly liked you're web site. Probably I’m going to bookmark your blog . You surely come with remarkable article content. Regards for sharing your web-site.

bare 15.03.2020, 06:31

Howdy, I think your blog could possibly be having web browser compatibility issues. Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it has some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, excellent website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS