Двое мошенников во Владивостоке отправятся под суд

Следователи во Владивостоке завершили работу над уголовным делом в отношении двух местных жителей 1970 и 1979 года рождения. Они обвиняются в мошенничестве.

Мошенники в Приморье отправятся под суд

По версии следователей, в начале 2011 года четверо мошенников расположили к себе потерпевшую и ее семью, регулярно приобретая спиртное и спаивая их.

В октябре того же года один из злоумышленников по подложным документам приобрел квартиру потерпевших, а затем продал ее за 3 с половиной миллиона рублей, присвоив деньги себе.

В апреле злоумышленники, якобы, хотели поместить женщину на лечение в психиатрическую клинику, а на самом деле увезли ее в Михайловский район, где один из группы, не посвящая в планы товарищей, убил потерпевшую. 

С заявлением об исчезновении в полицию обратились родственники убитой. Следствием собрано достаточно доказательств, уголовное дело направлено в суд.

В отношении подозреваемого в убийстве уголовное преследование прекращено в связи со смертью, другой участник преступной группы находится в федеральном розыске – сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя управления майор юстиции Аврора Римская.

15:00, 09.01.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Двое мошенников во Владивостоке отправятся под суд

visit the website 30.12.2019, 22:03

I just want to mention I am just new to weblog and actually liked this web blog. Most likely I’m planning to bookmark your website . You certainly come with great articles and reviews. With thanks for sharing your web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 07:54

I quite like reading a post that will make men and women think. Also, many thanks for allowing me to comment.

Mirtha Daro 15.01.2020, 23:41

It’s nearly impossible to find educated people about this topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:08

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Kudos!

achat fichier email 05.03.2020, 14:43

That is a good tip especially to those new to the blogosphere. Short but very accurate information… Appreciate your sharing this one. A must read article!

Frederic Dexter 06.03.2020, 12:55

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am experiencing troubles with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody else having similar RSS problems? Anyone who knows the answer can you kindly respond? Thanx.

achat fichier email 07.03.2020, 01:47

I seriously love your site... Excellent colors & theme. Did you create this site yourself? Please reply back as I’m attempting to create my own personal blog and want to know where you got this from or exactly what the theme is named. Appreciate it!

Kenisha Oran 08.03.2020, 11:13

This is a topic that's close to my heart... Many thanks! Exactly where can I find the contact details for questions?

find this 10.03.2020, 09:57

I simply want to tell you that I am just very new to blogs and actually loved you're web site. Likely I’m likely to bookmark your blog . You certainly come with beneficial article content. Thanks for sharing with us your web page.

GoFounders Papua New Guinea 13.03.2020, 07:31

Very good write-up. I absolutely love this site. Continue the good work!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS