В Артеме злоумышленники хотели сдать на металлолом автобусную остановку

В приморском городе Артеме сотрудники ДПС задержали жителей Шкотовского района, которые хотели украсть автобусный павильон и сдать его на металлолом. 

Злоумышленники в Приморье хотели сдать на металлолом остановку автобуса

Происшествие случилось ночью на улице Крымской. Внимание сотрудников полиции привлек микроавтобус, который стоял неподалеку от остановки общественного транспорта. 

Осмотрев машину, сотрудники ДПС обнаружили в салоне газосварочный аппарат и спецодежду дорожных рабочих.
Трое молодых людей уже успели срезать три листа металла и поставили их за остановкой. Никаких документов на ведение работ у подозрительной троицы, естественно, не было.

В отделении выяснилось, что задержанные проживают в Шкотово, двое из них уже отбывали наказание за незаконное проникновение в жилище и за хранение наркотиков.

Задержанные признали свою вину, по факту случившегося проводится проверка – сообщает VestiRegion.ru пресс-секретарь ОМВД России по г. Артему Оксана Дарявина.

10:20, 15.01.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В Артеме злоумышленники хотели сдать на металлолом автобусную остановку

blog here 31.12.2019, 06:45

I just want to tell you that I am all new to blogging and site-building and absolutely savored your web page. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You amazingly have beneficial writings. With thanks for sharing your web site.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:25

Hi, I believe your site could be having internet browser compatibility issues. Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine however when opening in IE, it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Apart from that, wonderful website!

CrowdforThink 15.01.2020, 11:51

Hi there, I do believe your site could be having web browser compatibility issues. When I look at your site in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, excellent site!

achat base de données b2c 05.03.2020, 15:58

This is the perfect web site for anyone who would like to find out about this topic. You realize a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You certainly put a fresh spin on a topic that's been discussed for ages. Great stuff, just wonderful.

Derek Machtley 06.03.2020, 17:53

This excellent website truly has all of the information and facts I needed about this subject and didn’t know who to ask.

achat base de données b2b 07.03.2020, 01:18

Your style is so unique compared to other people I have read stuff from. I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I will just book mark this web site.

Isaias Moul 09.03.2020, 10:42

Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am having troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I cannot join it. Is there anybody else having the same RSS problems? Anybody who knows the answer will you kindly respond? Thanks!

you could look here 10.03.2020, 03:12

I simply want to mention I am very new to blogs and actually enjoyed your web page. More than likely I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly come with beneficial well written articles. Appreciate it for sharing your blog.

GoFounders Samoa 13.03.2020, 06:59

bookmarked!!, I like your web site!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS