В районе аэропорта Владивостока пресечена торговля опасными морскими деликатесами

Полицейские Приморья вмешались в бойкий процесс торговли морскими деликатесами по дороге в аэропорт. 

Опасная икра изъята в Приморье

Из реализации изъята красная икра. На продукцию, упакованную в контейнеры, отсутствовала вся необходимая документация, подтверждающая качество и безопасность.

Кроме этого, с машины продавали копченую красную рыбу, зубатку, сушеный и вяленый кальмар, а также креветку.
Материалы по данному факту переданы в Управление Россельхознадзора по Приморскому краю и Сахалинской области для составления административного протокола – сообщает VestiRegion.ru пресс-служба ведомства.

14:30, 21.01.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → В районе аэропорта Владивостока пресечена торговля опасными морскими деликатесами

Get the facts 31.12.2019, 00:28

I just want to say I am just very new to blogging and site-building and actually savored you're web-site. Almost certainly I’m want to bookmark your site . You certainly come with fabulous articles and reviews. With thanks for revealing your blog.

Continued 18.01.2020, 02:21

I simply want to tell you that I'm all new to blogging and really loved this blog. More than likely I’m going to bookmark your site . You definitely come with great articles and reviews. Appreciate it for sharing your blog site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:52

Aw, this was an incredibly nice post. Finding the time and actual effort to produce a very good article… but what can I say… I hesitate a whole lot and never manage to get anything done.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:50

Great article! We are linking to this great content on our website. Keep up the good writing.

achat base de données b2c 05.03.2020, 15:20

It’s difficult to find well-informed people for this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Jed Ni 06.03.2020, 15:25

I’m amazed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that’s both equally educative and interesting, and without a doubt, you have hit the nail on the head. The problem is something which too few men and women are speaking intelligently about. I'm very happy that I found this in my hunt for something relating to this.

fichier qualifié 07.03.2020, 03:50

This is a topic that is close to my heart... Many thanks! Where are your contact details though?

Delfina Sayne 09.03.2020, 02:46

Great web site you have got here... It’s hard to find good quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS