Многодетные семьи в Приморье получат дополнительное пособие

Приморские семьи, воспитывающие троих и более детей, которые имеют доход на одного человека ниже прожиточного минимума, будут получать пособие на детей до трех лет.

Многодетные семьи могут получат дополнительную поддержку

Как сообщили в департаменте труда и социального развития Приморского края, в настоящее время размер прожиточного минимума на ребенка составляет 7484 рублей.

По оценке специалистов, ежемесячную финансовую поддержку получат более трех тысяч семей в Приморье. Средства на эти цели в краевом бюджете предусмотрены в полном объеме.

За назначением ежемесячного пособия родителям необходимо обращаться в отделения приема граждан по социальным вопросам по месту жительства.

Адреса и телефоны, а также перечень необходимых документов можно найти на официальном сайте краевой администрации.

Заявление о назначении ежемесячной денежной выплаты и прилагаемые к нему документы, могут быть представлены с использованием информационно-телекоммуникационных сетей, включая сеть «Интернет».

11:40, 22.01.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Многодетные семьи в Приморье получат дополнительное пособие

check that 31.12.2019, 04:16

I simply want to mention I am new to blogs and honestly loved this page. Very likely I’m planning to bookmark your site . You certainly come with outstanding article content. With thanks for revealing your web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:29

Howdy! This post could not be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I am going to send this article to him. Fairly certain he'll have a good read. Thanks for sharing!

Carol Lohmeier 15.01.2020, 22:19

Hey there! I just would like to give you a huge thumbs up for the great information you have right here on this post. I'll be coming back to your site for more soon.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:36

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this write-up and also the rest of the website is really good.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:48

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Appreciate it!

Audrea Garand 06.03.2020, 11:40

After I originally commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I get four emails with the exact same comment. There has to be an easy method you are able to remove me from that service? Many thanks.

achat base de données b2b 07.03.2020, 04:03

This is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very precise info… Thank you for sharing this one. A must read post!

Stephane Whitiker 09.03.2020, 02:31

I truly love your website... Very nice colors & theme. Did you develop this web site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own website and would like to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Appreciate it!

read more 10.03.2020, 08:07

I simply want to say I am just new to blogging and certainly enjoyed you're web site. Very likely I’m planning to bookmark your site . You amazingly have awesome posts. Bless you for revealing your webpage.

Onpassive France 13.03.2020, 09:23

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post and the rest of the site is extremely good.

bare 15.03.2020, 11:20

I was able to find good information from your blog posts.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS