Сегодня в Приморском краевом суде начался процесс по делу «приморских партизан»

23 января в Приморском краевом суде начался процесс по делу «приморских партизан». Присяжных заседателей удалось собрать лишь с шестого раза.
 

Коллегию присяжных по громкому делу удалось собрать лишь с шестого раза

В целях ограничения воздействия СМИ на присяжных заседателей любая съемка в зале запрещена. Судебные слушания будут проходить каждую неделю по средам, четвергам и пятницам.
 
В коллегию присяжных вошли 22 человека – 12 основных и 10 запасных присяжных. Подавляющее большинство из них – представительницы прекрасного пола и только один мужчина. Он стал старшиной.
 
В банду «приморских партизан» входило 6 человек в возрасте от 18 до 23 лет. Роман Савченко, Максим Кириллов, Владимир Илютиков и Александр Ковтун сейчас находятся под стражей. Андрей Сухорада и Александр Сладких покончили с собой во время задержания банды 11 июня 2010 года в Уссурийске.
 
Следствие инкриминирует членам группы четыре нападения на милиционеров.

11:03, 23.01.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Главная тема → Сегодня в Приморском краевом суде начался процесс по делу «приморских партизан»

browse this site 31.12.2019, 05:16

I just want to mention I am very new to blogging and site-building and honestly loved this blog. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You absolutely come with excellent articles. Regards for revealing your web site.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:56

I really love your site... Pleasant colors & theme. Did you make this amazing site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my very own site and want to learn where you got this from or just what the theme is named. Thank you.

Elmer Muscaro 16.01.2020, 02:42

I'm pretty pleased to find this page. I need to to thank you for your time for this fantastic read!! I definitely enjoyed every part of it and I have you bookmarked to see new things on your web site.

check it out 18.01.2020, 03:19

I just want to say I am just very new to blogging and definitely savored this website. Probably I’m want to bookmark your site . You definitely have fantastic writings. Appreciate it for revealing your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:11

Hi there! This post couldn’t be written much better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I'll forward this post to him. Pretty sure he'll have a very good read. Thanks for sharing!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:02

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!

achat base de données b2c 05.03.2020, 09:20

Howdy, I do think your website might be having browser compatibility problems. Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Aside from that, excellent website!

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:35

Good post. I certainly appreciate this site. Keep writing!

Filiberto Prevot 08.03.2020, 19:06

This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Appreciate it!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS