Наркополицейские задержали наркодилеров в поезде, идущем в Приморье

На минувшей неделе наркополицейские в ходе спецоперации в поезде, идущем в Приморье из Центральной части России, задержали выходца из Средней Азии и его подельницу. 

Наркодилеров задержали в Приморье

Женщина поддалась на уговоры мужчины и согласилась привезти в Приморский край килограмм героина, а свои услуги оценила в 50 тысяч рублей.Но сделка сорвалась, наркодилеров задержали прямо в поезде.
 
Теперь задержанным предстоит ответить за свои действия по статье УК РФ «Приготовление к незаконному сбыту наркотических средств, в крупном размере».
 
В новом году это уже не первый случай задержания крупной партии героина, предназначенного для Приморья. В первой декаде января сотрудники ФСБ раскрыли еще один межрегиональный канал поставок наркотика. В том случае было изъято более килограмма героина. Наркодельцам грозит наказание — лишение свободы на срок до 20 лет.

12:40, 24.01.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Криминал → Наркополицейские задержали наркодилеров в поезде, идущем в Приморье

Clicking Here 30.12.2019, 21:38

I simply want to tell you that I am just new to blogging and actually liked you're page. Almost certainly I’m going to bookmark your blog post . You amazingly come with great stories. Thanks a bunch for sharing your blog site.

Jean Kopet 14.01.2020, 03:09

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who was conducting a little homework on this. And he actually bought me breakfast simply because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to talk about this subject here on your web site.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:01

Hello, I believe your blog may be having browser compatibility problems. When I take a look at your site in Safari, it looks fine however when opening in I.E., it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Other than that, great website!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:50

I seriously love your blog... Very nice colors & theme. Did you develop this site yourself? Please reply back as I’m hoping to create my very own blog and want to find out where you got this from or just what the theme is called. Cheers.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 23:30

There's certainly a lot to learn about this topic. I like all the points you've made.

achat base de données b2b 05.03.2020, 10:53

You made some decent points there. I checked on the internet to find out more about the issue and found most individuals will go along with your views on this web site.

Gerry Sorrick 06.03.2020, 15:56

I used to be able to find good info from your content.

fichier qualifié 06.03.2020, 23:05

Hello there, I believe your website might be having internet browser compatibility problems. When I look at your blog in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Other than that, wonderful blog.

Ela Vanderkooi 09.03.2020, 12:02

Greetings! Very helpful advice in this particular article! It is the little changes that make the most important changes. Many thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS