166 несанкционированных мусорных свалок выявлено в Приморье в прошлом году

Сотрудники Росельхознадзора за прошлый год выявили на территории Приморского края 166 мусорных свалок, любезно оставленных китайскими и российскими земледельцами.

В Приморье ликвидируют свалки мусора

В общей сложности мусором завалено 1,27 тысяч гектаров. В большинстве своем свалки устраивали китайцы, во множестве работающие на полях Приморья. В основном, эти трудолюбивые граждане оставляли после себя полиэтиленовую пленку, канистры из под пестицидов и другой «химии», а также строительный и бытовой мусор. 

На втором, далеко непочетном месте, уважаемые главы сельских поселений. Они не считают нужным организовать цивилизованный вывоз мусора на вверенных территориях, а устраивают свалки неподалеку, а то и в черте поселков.

Свои действия они мотивируют отсутствием финансов на вывоз мусора, но, по информации Россельхознадзора деньги на эти цели выделяются из бюджета всем и в обязательном порядке.

Все мусорные свалки предприсано ликвидировать в самое ближайшее время, 133 из уже убраны. В порядок приведено 1,06 гектаров приморской земли – сообщает VestiRegion.ru Пресс-служба Управления Россельхознадзора по Приморскому краю и Сахалинской области

09:40, 29.01.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → 166 несанкционированных мусорных свалок выявлено в Приморье в прошлом году

address 30.12.2019, 23:32

I simply want to mention I'm very new to blogs and definitely liked this web blog. Very likely I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly have perfect writings. Thanks a bunch for revealing your website page.

Love Irrigation 14.01.2020, 10:45

Good blog you have got here... It’s hard to find good quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

CrowdforApps 15.01.2020, 07:42

Hi there! This article could not be written much better! Looking through this article reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will send this article to him. Fairly certain he will have a great read. Thanks for sharing!

CrowdforThink 15.01.2020, 11:18

Right here is the perfect site for everyone who wishes to find out about this topic. You realize so much its almost tough to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You certainly put a new spin on a topic which has been discussed for many years. Great stuff, just great.

Jeanette Ouderkirk 15.01.2020, 23:28

Can I just say what a comfort to find somebody that genuinely knows what they're talking about over the internet. You certainly realize how to bring an issue to light and make it important. A lot more people really need to check this out and understand this side of the story. I can't believe you are not more popular given that you surely possess the gift.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:32

Pretty! This was a really wonderful post. Thank you for supplying this info.

fichier qualifié 05.03.2020, 16:08

This is the right blog for anybody who hopes to understand this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You certainly put a fresh spin on a topic which has been discussed for years. Wonderful stuff, just excellent.

Deanna Liebrecht 06.03.2020, 13:53

You should be a part of a contest for one of the highest quality blogs on the web. I am going to recommend this web site!

achat base de données b2c 07.03.2020, 06:15

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thank you.

Adan Dohm 08.03.2020, 21:40

Hello there! I could have sworn I’ve visited this website before but after going through many of the posts I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely happy I came across it and I’ll be book-marking it and checking back often!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS