Несовершеннолетние жители Владивостока за пересылку наркотиков отправятся под суд

Во Владивостоке завершено расследование уголовного дела в отношении двух несовершеннолетних, обвиняемых в пересылке наркотических средств.

Двое 17-летних парней за вознаграждение, выполняя каждый отведенную ему роль, отправили через Владивостокскую курьерскую службу 5 свертков с наркотическим средством общей массой свыше 50 грамм. Посылка в коробках из под компьютерных дисков предназначалась жителю города Лабытнанги.

Преступление было выявлено сотрудниками УФСКН России по Приморскому краю. Следователи собрали необходимые доказательства и теперь уголовное дело будет рассмотрено в суде — сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя управления майор юстиции Аврора Римская.

17:11, 06.03.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Несовершеннолетние жители Владивостока за пересылку наркотиков отправятся под суд

read this 30.12.2019, 22:30

I simply want to tell you that I am all new to weblog and certainly savored you're web blog. Likely I’m planning to bookmark your blog . You actually have impressive well written articles. Many thanks for sharing your webpage.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:53

I'm excited to find this web site. I need to to thank you for your time due to this wonderful read!! I definitely appreciated every little bit of it and i also have you bookmarked to check out new stuff on your site.

Julianna Sheaff 16.01.2020, 01:45

Having read this I thought it was rather enlightening. I appreciate you taking the time and effort to put this content together. I once again find myself personally spending a lot of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:03

Very good post! We are linking to this great article on our site. Keep up the good writing.

fichier qualifié 05.03.2020, 08:31

Good info. Lucky me I recently found your blog by chance (stumbleupon). I have book-marked it for later!

Frank Mervin 06.03.2020, 18:14

You're so interesting! I do not believe I have read through anything like that before. So good to discover somebody with some unique thoughts on this topic. Seriously... thank you for starting this up. This site is something that is required on the web, someone with some originality.

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:28

I was very pleased to discover this site. I wanted to thank you for ones time just for this wonderful read!! I definitely liked every little bit of it and i also have you saved to fav to check out new stuff in your web site.

Reid Raugust 09.03.2020, 01:59

Excellent web site you've got here... It’s difficult to find excellent writing like yours these days. I seriously appreciate people like you! Take care!!

Read More Here 10.03.2020, 07:39

I simply want to say I am very new to blogging and honestly loved this web page. Probably I’m planning to bookmark your site . You definitely come with wonderful article content. Cheers for revealing your website page.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS