С 1 июля этого года в Приморье вводится социальная норма потребления электроэнергии

Минрегион подготовил проект постановления, согласно которому в 16 регионах России будет введена социальная норма потребления электроэнергии. 

В Приморье будет введена норма потребления электричества

В том случае, если документ будет подписан, нововведение начнет работать с 1 июля этого года в 16 регионах России, а через год – во всех без исключения.

Согласно прогнозам, уже в первый год стоимость киловатт-часов, потребленных сверх нормы, подорожает на 30 %.

Поставщики электричества будут вести раздельный учет, ну а потребителям придется пользоваться электричеством в режиме строгой экономии.

16:50, 12.03.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Главная тема → С 1 июля этого года в Приморье вводится социальная норма потребления электроэнергии

bra 05.03.2020, 23:53

I seriously love your blog... Great colors & theme. Did you build this web site yourself? Please reply back as I’m wanting to create my own personal blog and would love to find out where you got this from or just what the theme is named. Many thanks!

Ankauf von Elektronischen Bauteile 06.03.2020, 04:40

Very good post. I am experiencing a few of these issues as well...

Tien Erdelt 06.03.2020, 14:39

You ought to take part in a contest for one of the highest quality websites online. I will recommend this site!

achat base de données b2c 07.03.2020, 03:13

You are so awesome! I don't believe I have read a single thing like that before. So wonderful to discover somebody with unique thoughts on this subject. Really... thank you for starting this up. This site is one thing that is needed on the internet, someone with a little originality.

Faustino Juran 09.03.2020, 08:49

After going over a number of the blog articles on your blog, I truly appreciate your technique of blogging. I added it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Take a look at my web site too and let me know what you think.

flight 12.03.2020, 02:04

You ought to take part in a contest for one of the most useful blogs on the net. I most certainly will highly recommend this web site!

Procura Londra 12.03.2020, 10:04

Hi there! I could have sworn I’ve visited this website before but after going through some of the articles I realized it’s new to me. Regardless, I’m definitely pleased I discovered it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

Notary Uxbridge 12.03.2020, 17:39

Having read this I believed it was rather enlightening. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS