Ребенок в Приморье получил ожоги на территории котельной

В Анучинской районе Приморского края мальчик шести лет получил ожоги ног 3 и 4 степени.

Ребенок в Приморье получил серьезные ожоги

Мальчик и его друзья хотели поиграть на речке и отправились туда через местную котельную. Внимание ребенка привлекла гора песка, там он и решил поиграть, но внезапно ноги малыша вспыхнули.

Он по колено провалился в песок, оказавшийся горящей золой. Выбраться удалось с трудом, на руках и ногах у ребенка многочисленные ожоги.

Пока его друг побежал звать на помощь, подоспели случайные прохожие. Они отнесли пострадавшего домой и уже родители доставили его в больницу.

Местные врачи сообщили, что ожоги 3 и 4 степени можно лечить только во Владивостоке, малыш доставлен в ожоговый центр на Академгородке.

По данному факту прокуратура начала проверку.

14:20, 25.03.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Ребенок в Приморье получил ожоги на территории котельной

look here 30.12.2019, 23:50

I simply want to say I am just newbie to blogs and seriously savored this web site. Likely I’m planning to bookmark your site . You actually have really good articles. Many thanks for sharing your web site.

CrowdforApps 15.01.2020, 09:23

Spot on with this write-up, I actually believe that this amazing site needs far more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the information.

CrowdforThink 15.01.2020, 12:30

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am having troubles with your RSS. I don’t understand the reason why I can't join it. Is there anybody else having identical RSS issues? Anybody who knows the solution can you kindly respond? Thanks!

Markus Rassman 15.01.2020, 22:30

I love it when folks come together and share views. Great site, continue the good work.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:05

Great info. Lucky me I discovered your site by chance (stumbleupon). I have book-marked it for later.

achat base de données b2c 05.03.2020, 13:12

It’s hard to find educated people about this topic, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Johnson Tangert 06.03.2020, 14:55

I truly love your site... Great colors & theme. Did you develop this web site yourself? Please reply back as I’m trying to create my own site and would love to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Many thanks!

achat fichier email 06.03.2020, 23:03

Greetings! Very useful advice within this article! It is the little changes that make the biggest changes. Thanks a lot for sharing!

Evan Caligiuri 08.03.2020, 13:53

I wanted to thank you for this great read!! I absolutely loved every bit of it. I've got you saved as a favorite to look at new stuff you post…

click for more info 11.03.2020, 01:49

I just want to say I am all new to blogs and seriously loved your web blog. Very likely I’m likely to bookmark your blog . You really come with very good articles. Bless you for sharing your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS