В Артеме состоялся мемориальный велопробег

Несмотря на снег и сильный северный ветер в Приморском крае в минувшую субботу состоялся мемориальный велопробег памяти военнослужащих, погибших в локальных войнах.

Мемориальный велопробег прошел в Артеме

Его участники стартовали с центральной площади в Уссурийске, а финишировали на городском кладбище Артема. Там они почтили память Виктора Куца – в 2002 году он погиб в Чечне.

Всего в велопробеге участвовало 73 человека, они преодолели 82 километра.Самый юный участник пробега – 7-летняя Ульяна Навроцкая, а самому старшему спортсмену Валерию Ковалеву- 65 лет.

Несмотря на погодные условия, все спортсмены прошли маршрут отлично. их сопровождали автобусы и техтранспорт.Со стороны работников ГАИ встреча и передача колонны проходила слаженно и без заминок, автомобильное движение в Артеме не нарушалось.

Мероприятие организовано федерацией велоспорта BMX, велоспорта-маунтибайка, велоспорта-трека, велоспорта-шоссе Уссурийского городского округа. Уже восьмой год друзья, сослуживцы и земляки отдают дань памяти и уважения заместителю командира группы старшины Виктору Куцу, который похоронен в Артеме. 

На следующий год спортсмены хотят организовать уже две колонны, которые будут следовать с разной скоростью движения – сообщает пресс-служба администрации Артемовского городского округа.


10:30, 09.04.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → В Артеме состоялся мемориальный велопробег

pl/sql diagram 09.03.2020, 21:42

This site truly has all the info I wanted about this subject and didn’t know who to ask.

insulation 10.03.2020, 00:20

You have made some good points there. I looked on the net for more info about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

comedian 10.03.2020, 03:00

This is a topic that is close to my heart... Best wishes! Exactly where are your contact details though?

rental 12.03.2020, 05:41

After checking out a number of the articles on your site, I seriously appreciate your technique of writing a blog. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back in the near future. Please visit my web site as well and tell me how you feel.

deck repair toronto 12.03.2020, 08:09

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post and the rest of the website is also very good.

Autentificare Procura in Londra 12.03.2020, 12:25

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that will make the largest changes. Many thanks for sharing!

Notary Ealing 12.03.2020, 15:48

I wanted to thank you for this wonderful read!! I absolutely loved every little bit of it. I have got you bookmarked to check out new things you post…

Justin Kremple 13.03.2020, 19:14

Good article. I will be experiencing many of these issues as well...

d link customer care no 14.03.2020, 02:08

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Kudos.

chicken dishes 14.03.2020, 03:49

This is a topic that's close to my heart... Take care! Exactly where are your contact details though?

guest post niche 14.03.2020, 07:03

You made some really good points there. I checked on the internet for additional information about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

desing web 14.03.2020, 10:52

Hello there! This article could not be written much better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I most certainly will forward this information to him. Fairly certain he'll have a great read. Many thanks for sharing!

Netflix 14.03.2020, 22:35

Saved as a favorite, I love your website!

bare 15.03.2020, 17:12

Right here is the perfect webpage for anyone who would like to find out about this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I really will need to…HaHa). You certainly put a fresh spin on a subject which has been discussed for ages. Wonderful stuff, just excellent.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS