Майор полиции в Приморском крае спас самоубийцу

Жительница поселка Заводской в Приморье выразила благодарность участковому за спасение дочери.

Участковый в Приморье спас самоубийцу

Женщина обратилась в полицию и сообщила о том, что ее 30-летняя дочь закрылась в квартире и решила покончить жизнь самоубийством.

Участковый Валерий Гриневич немедленно прибыл на место. Дверь никто не открывал и полицейские проник в помещение через окно.

Увидев, что 30-летняя женщина лежит без сознания, полицейский оказал ей первую медицинскую помощь.
Оказалось, что женщина хотела уйти из жизни, выпив сильнодействующие таблетки. 

Женщина была доставлена в больницу, сейчас ее жизни ничего не угрожает.

13:20, 12.04.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Горячие новости → Майор полиции в Приморском крае спас самоубийцу

visit 31.12.2019, 04:31

I simply want to tell you that I'm newbie to blogging and absolutely enjoyed your page. Almost certainly I’m want to bookmark your website . You amazingly have incredible well written articles. Many thanks for sharing with us your website page.

see it here 18.01.2020, 01:24

I just want to mention I am just very new to weblog and absolutely enjoyed this website. More than likely I’m planning to bookmark your site . You certainly have very good writings. Thanks a bunch for sharing your website.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:23

Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post and the rest of the website is also very good.

achat base de données b2c 05.03.2020, 09:06

I could not resist commenting. Very well written!

Erik Jeans 06.03.2020, 10:00

An impressive share! I've just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little research on this. And he in fact ordered me breakfast simply because I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this subject here on your web site.

achat base de données b2b 07.03.2020, 01:56

An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague who was doing a little research on this. And he actually bought me lunch simply because I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending time to talk about this matter here on your internet site.

Trish Gorter 09.03.2020, 11:03

I blog quite often and I truly thank you for your content. This article has really peaked my interest. I'm going to take a note of your website and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your Feed as well.

navigate to these guys 10.03.2020, 11:17

I simply want to say I'm newbie to blogging and actually liked your blog. Likely I’m going to bookmark your website . You definitely come with beneficial article content. Thank you for sharing your web-site.

bare 15.03.2020, 17:20

You have made some decent points there. I looked on the internet for more info about the issue and found most people will go along with your views on this web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS