18 апреля в столице Приморья откроется первая киношкола на Дальнем Востоке

18 апреля на дизайн-фабрике «Заря в столице Приморья состоится открытие первой на Дальнем Востоке киношколы.

Киношкола начинает работу во Владивостоке

Кинокритик Юрий Стройков, проводящий отбор желающих участвовать в проекте, из 116 человек выбрал 25 лучших. Высокие баллы получили 34 участника, и решающий выбор было сделать очень непросто.

"Отбор получился очень интересным, — сообщил Юрий Стройков. — Здесь, можно сказать, представлены все социальные группы в предложенных возрастных рамках от 16 до 30 лет: есть и школьники, и студенты, и уже состоявшиеся люди, которые хотят открыть для себя что-то новое. 

Проект «Кинокурс» проходит во Владивостоке при поддержке краевой и городской администрации и ДВФУ.

15:20, 16.04.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → 18 апреля в столице Приморья откроется первая киношкола на Дальнем Востоке

browse this site 31.12.2019, 05:23

I simply want to tell you that I am just new to blogging and site-building and honestly enjoyed you're website. Likely I’m likely to bookmark your site . You actually have awesome posts. Thanks a lot for sharing your webpage.

Petrina Bick 14.01.2020, 02:57

Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you so much, However I am encountering issues with your RSS. I don’t know why I can't subscribe to it. Is there anybody else having identical RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanks!!

Lili Ambrogi 15.01.2020, 22:20

Hello! I just wish to offer you a big thumbs up for the great info you've got right here on this post. I'll be returning to your site for more soon.

Homepage 18.01.2020, 01:24

I just want to say I am very new to blogging and site-building and absolutely savored you're blog site. Probably I’m planning to bookmark your website . You actually have tremendous articles and reviews. With thanks for revealing your web site.

achat base de données b2c 05.03.2020, 12:24

Nice post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon everyday. It's always exciting to read through articles from other writers and practice something from their sites.

Paris Buhlig 06.03.2020, 14:40

bookmarked!!, I like your website.

achat base de données b2c 07.03.2020, 00:07

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks a lot!

Raisa Hackerott 08.03.2020, 19:37

It’s hard to come by experienced people on this subject, but you sound like you know what you’re talking about! Thanks

over here 10.03.2020, 01:34

I simply want to mention I am newbie to blogging and site-building and truly enjoyed you're page. Very likely I’m going to bookmark your website . You surely come with impressive articles and reviews. Thank you for revealing your web-site.

onpassive founders 13.03.2020, 10:28

Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Thank you for providing these details.

bare 15.03.2020, 11:55

This is a topic that is near to my heart... Take care! Exactly where can I find the contact details for questions?

bare 16.03.2020, 10:30

Greetings! Very helpful advice within this post! It's the little changes that will make the largest changes. Many thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS