Молодая мамаша заморила голодом и холодом двоих детей

Следователи в Приморском крае завершили работу над уголовным делом в отношении 26-летней женщины – она заморила голодом и холодом двух своих дочерей. Мамаша спрятала тела девочек под крыльцо, где они пролежали больше года. 
 

Две девочки умерли по вине гулящей мамаши

26-летней женщине предъявлены обвинения в убийстве, неисполнении родительских обязанностей и мошенничестве. 

О шокирующей ситуации стало известно еще прошлом году. Эксперты и следователи выяснили, что подозреваемая заперла своих двоих детей в неотапливаемой квартире на улице Сибирцева во Владивостоке без еды и одежды. 

Со второй декады декабря 2011 года она стала постоянно проживать на улице Окатовой с мужчиной, скрыв от него, что имеет двух маленьких детей. Впоследствии женщина сообщила об этом факте, солгав, что дети находятся под присмотром няни. 

Последний раз женщина навещала девочек 3 февраля 2011 года. Следующий раз она появилась через две недели и нашла девочек мёртвыми. Женщина спрятала тела под крыльцо того же дома. 

В течение года она продолжала получать алименты от отца детей, при этом по телефону рассказывала, что с девочками все в порядке — сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя СКР по Приморью Аврора Римская. 

Кроме того, за это время она родила еще одного ребенка.Тела девочек были найдены 29 апреля 2012 года. Следствие собрано достаточно доказательств для передачи дела в суд.

10:20, 18.04.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Молодая мамаша заморила голодом и холодом двоих детей

click for more info 31.12.2019, 06:44

I simply want to tell you that I'm very new to weblog and honestly savored your blog. Probably I’m likely to bookmark your blog . You amazingly come with beneficial article content. Thank you for revealing your web-site.

Frieda Smathers 16.01.2020, 00:00

I really love your website... Pleasant colors & theme. Did you create this web site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own personal website and would love to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Thanks.

useful source 18.01.2020, 01:00

I simply want to mention I am very new to blogging and site-building and certainly savored this website. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog . You really come with terrific writings. Thanks for revealing your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 08:33

An outstanding share! I've just forwarded this onto a friend who has been conducting a little research on this. And he in fact ordered me lunch due to the fact that I discovered it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this topic here on your site.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:18

When I initially left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I receive four emails with the exact same comment. Perhaps there is a means you can remove me from that service? Thanks a lot.

fichier qualifié 05.03.2020, 07:14

A fascinating discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you should publish more on this topic, it may not be a taboo subject but typically people do not talk about such subjects. To the next! Best wishes!

Agustin Abdullah 06.03.2020, 11:27

Good article! We are linking to this particularly great post on our site. Keep up the great writing.

achat base de données b2b 07.03.2020, 00:49

I love it whenever people come together and share opinions. Great blog, keep it up!

Donny Jolivette 08.03.2020, 10:28

Hello there! This blog post could not be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I will send this article to him. Pretty sure he'll have a good read. Thanks for sharing!

address 10.03.2020, 09:05

I simply want to say I am all new to blogs and honestly enjoyed this web page. Almost certainly I’m want to bookmark your site . You surely have very good stories. Regards for revealing your blog.

bare 16.03.2020, 11:31

You've made some decent points there. I checked on the net for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS