Почти 50 свалок мусора ликвидировано в Артеме

В Приморском городе Артеме прошел общегородской субботник. Ликвидировано 50 мусорных свалок, но немало их еще осталось на территории округа.

Мусорные свали растут в Приморье как грибы

Из бюджета города на эти цели предусмотрено 2 миллиона рублей, хотя деньги вполне можно было бы израсходовать на решение других, более серьезных проблем, если бы не равнодушное отношение жителей к чистоте и порядку на улицах.

Из года в год свалки появляются в одних и тех же местах, несмотря на все усилия коммунальных служб. Жители микрорайонов сами сознательно засоряют территории, загрязняют грунтовые воды и привлекают бродячих собак.

По словам директора «Управления благоустройства г. Артема» Алексея Руденко, проблему можно решить, заключив договор на вывоз отходов со специализированной организацией, это стоит примерно 50 рублей в месяц.

Специалисты управления благоустройства разъяснительную работу, конечно, проводят, но свалки с завидным постоянством появляются вновь. В этом году составлено уже 40 протоколов об административном правонарушении.

15:30, 26.04.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Почти 50 свалок мусора ликвидировано в Артеме

content 31.12.2019, 07:03

I just want to tell you that I'm very new to blogging and absolutely loved your page. More than likely I’m likely to bookmark your blog . You certainly have good article content. Cheers for revealing your blog site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:27

bookmarked!!, I like your website!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:35

Good post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon every day. It will always be interesting to read through content from other authors and practice a little something from other web sites.

achat fichier email 05.03.2020, 12:15

Pretty! This has been a really wonderful article. Thank you for providing these details.

Billy Shaffren 06.03.2020, 13:20

This excellent website really has all the information and facts I needed about this subject and didn’t know who to ask.

other 10.03.2020, 05:09

I just want to mention I am just very new to blogs and honestly liked this web site. Probably I’m going to bookmark your website . You definitely come with very good well written articles. Bless you for sharing your web site.

Onpassive Canada 13.03.2020, 07:30

Greetings, I think your web site might be having web browser compatibility problems. Whenever I look at your web site in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up! Apart from that, fantastic blog.

bare 15.03.2020, 06:43

This is the perfect website for anybody who hopes to understand this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I really would want to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic which has been written about for decades. Great stuff, just excellent.

bare 15.03.2020, 16:55

Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am having troubles with your RSS. I don’t understand why I am unable to subscribe to it. Is there anyone else having similar RSS issues? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

bare 16.03.2020, 01:53

Pretty! This has been an incredibly wonderful post. Many thanks for supplying these details.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS