В Приморье, в лесу обнаружено 15 тонн мяса неизвестного происхождения

На минувшей неделе в 500 метрах от автомобильной дороги в селе Заречном Уссурийского городского округа обнаружено около 15 тонн продукции животного происхождения в замороженном виде без маркировки. 

Коммерсанты выбросили в лесу 15 тонн мяса

Прокурор направил в Роспотребнадзор и следственные органы требование провести необходимые проверки.

Мясо может быть опасно для людей и животных, может стать причиной распространения различных заболеваний и нанести серьезный вред экологии.

В связи с опасной находкой администрация Уссурийского городского округа 25 апреля постановила в границах несанкционированного сброса некачественной продукции животного происхождения ввести режим повышенной готовности. 

Сейчас все опасное мясо ликвидировано ОМВД России по г.Уссурийску проводит проверку, ситуацию контролирует прокуратура – сообщает VestiRegion.ru старший помощник прокурора Приморского края Елена Телегина.

15:00, 30.04.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → В Приморье, в лесу обнаружено 15 тонн мяса неизвестного происхождения

learn this here now 30.12.2019, 21:53

I just want to mention I am beginner to weblog and definitely enjoyed this web blog. Almost certainly I’m want to bookmark your blog post . You actually have good posts. With thanks for sharing your web-site.

Clarence Scheuerman 14.01.2020, 05:31

I have to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I am hoping to view the same high-grade content by you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own blog now 😉

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:21

There's certainly a great deal to learn about this topic. I love all the points you've made.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:36

Howdy! I just wish to offer you a big thumbs up for the excellent info you have here on this post. I will be coming back to your website for more soon.

fichier qualifié 05.03.2020, 11:43

Howdy, I do think your website could possibly be having browser compatibility problems. Whenever I look at your site in Safari, it looks fine however when opening in IE, it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Apart from that, great website.

Fredia Eckols 06.03.2020, 12:30

Greetings! Very useful advice within this post! It is the little changes that produce the largest changes. Many thanks for sharing!

achat fichier email 07.03.2020, 04:14

I really like it when people come together and share views. Great blog, stick with it!

Orlando Tools 08.03.2020, 12:48

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this article plus the rest of the website is really good.

see this 10.03.2020, 09:49

I just want to say I'm very new to weblog and seriously enjoyed this blog site. More than likely I’m likely to bookmark your site . You amazingly come with very good writings. Appreciate it for sharing with us your website.

bare 15.03.2020, 18:01

This is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very precise info… Thanks for sharing this one. A must read article.

bare 16.03.2020, 10:38

Good blog you've got here... It’s hard to find good quality writing like yours these days. I really appreciate individuals like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS