В четверг в Приморье пройдут дожди

На большей части континентальных районов Приморья с 7 июня установилась по-летнему жаркая погода — при слабом ветре воздух прогревается до +25…+33 ºС. Среднесуточная температура воздуха выше средних многолетних значений для этого периода времени на 3-7 ºС, в прибрежных районах около и местами ниже климатической нормы.

В среду, 12 июня, погодные условия в Приморье определяет поле повышенного давления. В крае преимущественно без осадков, местами туман. Ветер южный умеренный. Температура воздуха ночью +4...+17°C, днем +15...+32°C. Ближе к вечеру на западе Приморья местами начнется небольшой дождь. В ночь на четверг осадки распространятся на большую часть края, в западной половине пройдут наиболее интенсивные дожди.

Днем 13 июня в Приморье сохранятся дожди, местами сильные. Наличие плотной облачности и дождя, не позволят прогреваться воздуху у поверхности земли. Максимальные температуры воздуха понизятся на 3-7 ºС по сравнению с предыдущими днями.

В первой половине ночи 14 июня на западе края интенсивность дождя начнет ослабевать, дожди прекратятся, в восточной половине еще будут идти осадки. Температура воздуха в ночные часы составит +12…+17 ºС, местами +4…+9 ºС. Днем в пятницу атмосферные фронты переместятся в Татарский пролив, унося с собой дождливую погоду на остров Сахалин. Дожди в Приморье прекратятся. Фон дневных температур воздуха в крае повысится до +20…+29 ºС, на восточном побережье до +15…+20 ºС.

Во Владивостоке в четверг облачно, дождь, днем временами сильный. Туман. Ветер южный порывистый. Температура воздуха ночью +9…+11 ºС, днем +12…+14 ºС. В ночь на 14 июня дождь во Владивостоке прекратится, днем прояснит. Ветер сменит направление с юго-восточного на северное. Температура воздуха ночью предполагается около +12 ºС, днем +20…+22 ºС.

Всем службам жизнеобеспечения Владивостока дана команда быть готовыми к ликвидации последствий, вызванных этими неблагоприятными погодными условиями. Руководителям предприятий всех видов собственности рекомендовано организовать на этот период дежурства, создать запас ГСМ, материалов, запасных частей, провести мероприятия исключающие подтопление оборудования. Водителей транспортных средств просят соблюдать дополнительную осторожность при движении по городу.

10:00, 12.06.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В четверг в Приморье пройдут дожди

what can i take to cleanse my body 05.03.2020, 18:37

This is a topic that is close to my heart... Thank you! Exactly where are your contact details though?

bra 06.03.2020, 01:28

This web site truly has all the info I needed about this subject and didn’t know who to ask.

Elektroschrott Recycling 06.03.2020, 08:13

Your style is so unique in comparison to other folks I've read stuff from. I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I will just bookmark this blog.

Bebe Koza 06.03.2020, 10:15

Spot on with this write-up, I seriously believe this site needs far more attention. I’ll probably be returning to read more, thanks for the advice!

achat base de données b2b 06.03.2020, 22:16

Hi there! I simply would like to offer you a huge thumbs up for your excellent information you've got here on this post. I am returning to your blog for more soon.

btc hyip 08.03.2020, 04:10

Everything is very open with a clear explanation of the challenges. It was really informative. Your website is useful. Thanks for sharing.

Vernon Mensen 08.03.2020, 22:43

Hi, I do believe this is an excellent site. I stumbledupon it 😉 I'm going to come back once again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

visual pl/sql analysis 09.03.2020, 20:38

Everything is very open with a really clear explanation of the challenges. It was truly informative. Your website is very useful. Thanks for sharing.

knauf insulation 09.03.2020, 23:17

Hey there! I simply would like to give you a big thumbs up for your excellent information you have got here on this post. I am returning to your website for more soon.

concerts 10.03.2020, 04:13

Everything is very open with a really clear explanation of the issues. It was truly informative. Your website is very useful. Many thanks for sharing.

car 12.03.2020, 04:13

Pretty! This was an incredibly wonderful article. Thanks for supplying this info.

toronto custom fences 12.03.2020, 07:51

Hello! I could have sworn I’ve visited this web site before but after going through a few of the posts I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly pleased I found it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently.

Autentificare Procura in Londra 12.03.2020, 13:03

Hi there! This blog post could not be written any better! Looking through this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I am going to forward this article to him. Pretty sure he's going to have a good read. Thank you for sharing!

Notary Greenford 12.03.2020, 16:20

I wanted to thank you for this great read!! I absolutely loved every little bit of it. I have got you book-marked to look at new things you post…

Jeep Malaysia 13.03.2020, 12:37

I would like to thank you for the efforts you have put in writing this website. I am hoping to check out the same high-grade content from you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal website now 😉

Rolland Szala 13.03.2020, 18:06

I have to thank you for the efforts you've put in penning this site. I really hope to check out the same high-grade blog posts by you later on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal website now 😉

powerball game 13.03.2020, 22:35

You're so interesting! I don't suppose I've read through anything like this before. So great to discover someone with original thoughts on this topic. Seriously... many thanks for starting this up. This site is something that is required on the web, someone with a little originality.

kitchen guest post 14.03.2020, 08:32

I'm very happy to uncover this great site. I want to to thank you for your time due to this fantastic read!! I definitely enjoyed every part of it and i also have you saved as a favorite to check out new stuff on your web site.

improve search engine optimization 14.03.2020, 10:00

Howdy! This blog post couldn’t be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I'll forward this information to him. Fairly certain he will have a great read. Thanks for sharing!

Netflix 14.03.2020, 20:38

Right here is the right webpage for anyone who wants to find out about this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you (not that I personally will need to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic that has been discussed for a long time. Great stuff, just excellent.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS