4 человека спасено на пожарах в Приморье за сутки

17 июня в 00.22 жильцы дома №6 на улице Адмирала Завойко во Владивостоке сообщили о сильном запахе гари.

4 человека спасено на пожарах в Приморье

Как выяснилось, в одной из квартир горела забытая на плите еда. Из сильно задымленной квартиры пожарные вывели мужчину 1965 года рождения.Погорелец госпитализирован с отравлением продуктами горения.

Чуть позже, той же ночью загорелся семиквартирный барак в Дальнереченске. К моменту прибытия огнеборцев горели 2 квартиры и часть крыши. Из соседних квартир огнеборцы вывели двух женщин и мужчину.

В 04.18 огонь был локализован, а через час полностью потушен. Огонь уничтожил 100 кв. метров, причины пожара устанавливаются.

09:40, 18.06.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → 4 человека спасено на пожарах в Приморье за сутки

anonymous 31.12.2019, 01:25

I just want to tell you that I'm very new to blogging and certainly liked you're blog site. Very likely I’m likely to bookmark your blog . You surely come with amazing stories. Kudos for revealing your web site.

Kirstie Abril 14.01.2020, 05:01

I was excited to discover this page. I want to to thank you for ones time due to this wonderful read!! I definitely appreciated every little bit of it and i also have you saved as a favorite to check out new stuff on your website.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:41

I really love your site... Pleasant colors & theme. Did you create this site yourself? Please reply back as I’m wanting to create my own personal site and would like to know where you got this from or just what the theme is named. Many thanks!

Oliver Macnair 15.01.2020, 19:52

Great info. Lucky me I discovered your website by accident (stumbleupon). I've book-marked it for later!

Continued 17.01.2020, 23:55

I just want to say I'm all new to blogging and site-building and really savored your web-site. Likely I’m planning to bookmark your website . You really have good stories. Thanks a lot for sharing your web-site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:46

Good post. I am facing some of these issues as well...

Adam Wisnewski 06.03.2020, 18:01

I could not resist commenting. Perfectly written!

achat base de données b2b 06.03.2020, 23:46

It’s difficult to find educated people on this subject, however, you sound like you know what you’re talking about! Thanks

Johana Hagen 08.03.2020, 12:03

This website definitely has all of the info I needed concerning this subject and didn’t know who to ask.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS