Жители и гости столицы Приморья смогут полюбоваться фигурами из песка

23 июня на Набережной во Владивостоке пройдет фестиваль песчаных фигур «Арка».

Фигуры из песка вырастут на набережной Владивостока

Зрелищное мероприятие станет очередным творческим подарком талантливых людей родному городу ко Дню молодежи.

В этом году свои силы в работе с хрупким материалом смогут попробовать все желающие – специально для этого на Набережную завезут несколько десятков тонн песка. Мероприятие пройдет с 12 до 16 часов.

Управлением по делам молодежи во Владивостоке уже подготовлен весь необходимый инвентарь, а количество «стройплощадок» будет ограничено.

Чтобы не пропустить интересное событие, стоит зарегистрироваться по телефону 272-96-18. 
Кроме этого, в праздничный день горожан приглашают посмотреть соревнования на лодках класса «Дракон», поучаствовать в «веловыходных».

Завершится День молодежи большим концертом на центральной площади, в котором примут участие группы TOKIO (Москва), Therr Maitz (Москва), Delorean (Испания) и Mari!Mari! (Владивосток) – сообщает VestiRegion.ru старший специалист управления по делам молодежи Владивостока Валентин Дубинин. 

11:40, 20.06.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Жители и гости столицы Приморья смогут полюбоваться фигурами из песка

use this link 30.12.2019, 23:42

I just want to tell you that I'm beginner to blogging and definitely enjoyed you're web blog. Almost certainly I’m planning to bookmark your site . You amazingly come with fantastic posts. Thank you for sharing your blog site.

Thanh Markowski 15.01.2020, 20:50

Howdy! This article could not be written any better! Looking at this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I will forward this post to him. Fairly certain he'll have a very good read. Thanks for sharing!

a fantastic read 18.01.2020, 02:03

I simply want to mention I am just newbie to weblog and seriously liked this web-site. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You amazingly have really good writings. Many thanks for revealing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:28

When I initially commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a comment is added I receive four emails with the exact same comment. There has to be a means you can remove me from that service? Kudos.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:27

An interesting discussion is worth comment. I think that you need to publish more about this subject matter, it may not be a taboo subject but usually people don't speak about these subjects. To the next! Kind regards.

achat fichier email 05.03.2020, 09:08

Good article. I am dealing with many of these issues as well...

achat fichier email 06.03.2020, 22:36

I blog quite often and I really appreciate your information. The article has truly peaked my interest. I am going to book mark your website and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your Feed as well.

Clair Rudnicky 09.03.2020, 13:25

An impressive share! I have just forwarded this onto a friend who was conducting a little research on this. And he in fact bought me dinner due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this subject here on your web page.

recommended you read 10.03.2020, 09:44

I just want to tell you that I am just very new to blogging and site-building and truly savored this web blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You amazingly have tremendous article content. Kudos for sharing with us your website page.

Onpassive Europe 13.03.2020, 06:42

I blog quite often and I really thank you for your content. The article has really peaked my interest. I'm going to bookmark your blog and keep checking for new details about once per week. I opted in for your RSS feed too.

bare 15.03.2020, 05:44

I blog quite often and I really appreciate your information. This article has truly peaked my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information about once a week. I subscribed to your Feed as well.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS