Работник муниципального предприятия в Приморье самовольно открыл автостоянку

Следователи в Приморском крае возбудили уголовное дело в отношении муниципального служащего. Он подозревается в злоупотреблении должностными полномочиями.

Служащий самовольно открыл стоянку

Следствие считает, что с ноября 2010 по май 2013 года подозреваемый, не имея на то полномочий, организовал на улице Осипенко в Дальнегорске несанкционированную автостоянку. Исправно получая деньги от клиентов, он не платил аренду и другие необходимые платежи.

Таким образом, бюджет Дальнегорска получил ущерб на сумму почти 250 тысяч рублей. Преступление выявлено прокуратурой города, расследование продолжается – сообщает VestiRegion.ru Старший помощник руководителя управления майор юстиции Аврора Римская.

12:00, 01.07.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Работник муниципального предприятия в Приморье самовольно открыл автостоянку

blog here 31.12.2019, 03:12

I simply want to mention I am very new to weblog and really loved your web-site. Very likely I’m planning to bookmark your website . You absolutely come with great stories. Thank you for sharing your blog site.

click here now 18.01.2020, 00:35

I just want to mention I am newbie to blogging and absolutely loved this blog site. Likely I’m going to bookmark your website . You absolutely come with good articles and reviews. Appreciate it for sharing with us your blog site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:38

Excellent site you've got here... It’s difficult to find good quality writing like yours nowadays. I really appreciate individuals like you! Take care!!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 01:47

I blog often and I genuinely thank you for your content. The article has really peaked my interest. I will bookmark your site and keep checking for new details about once a week. I opted in for your RSS feed too.

achat base de données b2b 05.03.2020, 11:16

Great web site you've got here... It’s hard to find excellent writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

Zachary Fash 06.03.2020, 13:26

May I just say what a comfort to find someone that genuinely understands what they're talking about on the net. You certainly understand how to bring a problem to light and make it important. More people have to check this out and understand this side of the story. I was surprised that you're not more popular given that you surely possess the gift.

achat base de données b2c 07.03.2020, 04:11

Right here is the perfect web site for anyone who wishes to understand this topic. You understand a whole lot its almost tough to argue with you (not that I personally would want to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a topic that has been written about for many years. Wonderful stuff, just excellent.

Pasty Rode 09.03.2020, 15:12

Great blog you have got here... It’s hard to find quality writing like yours these days. I really appreciate individuals like you! Take care!!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS