В гостинке во Владивостоке произошел пожар

23 июля в 22 часа 16 минут на пульт пожарной охраны поступило сообщение о пожаре в многоквартирном доме в Днепровском переулоке во Владивостоке

Во Владивостоке горела гостинка

Спустя 5 минут на место прибыли пожарные расчёты. В жилом доме гостиничного типа в коридоре на восьмом этаже горели полы, электропроводка и хозяйственный ящик. Возгорание было ликвидировано в 23 часа 57 минут. Площадь пожара составила 8 кв. метров.

В результате возгорания никто не пострадал. Из задымленного помещения, применив индивидуальной защиты органов дыхания пожарные вывели 14 человек, в том числе 5 детей. Также по лестнице были выведены десять жильцов с восьмого и девятого этажей.

В тушении пожара участвовали 19 человек личного состава и 6 единиц техники — сообщает VestiRegion.ru 
пресс-служба Главного управления МЧС России по Приморскому краю.

12:30, 24.07.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В гостинке во Владивостоке произошел пожар

next 31.12.2019, 06:30

I simply want to mention I'm newbie to blogging and site-building and really savored you're website. Likely I’m planning to bookmark your blog . You really have remarkable writings. Regards for sharing your website page.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:45

I blog frequently and I really thank you for your information. Your article has truly peaked my interest. I will bookmark your blog and keep checking for new details about once per week. I subscribed to your RSS feed as well.

Marco Isenbarger 16.01.2020, 03:20

Pretty! This has been an incredibly wonderful post. Thanks for providing this information.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:54

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am having problems with your RSS. I don’t know the reason why I cannot join it. Is there anybody having the same RSS problems? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanx.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 02:15

Oh my goodness! Impressive article dude! Thanks, However I am experiencing problems with your RSS. I don’t understand why I am unable to join it. Is there anybody having similar RSS issues? Anyone that knows the solution will you kindly respond? Thanx.

achat fichier email 05.03.2020, 06:48

Next time I read a blog, Hopefully it doesn't fail me just as much as this particular one. I mean, I know it was my choice to read through, nonetheless I really thought you would have something helpful to talk about. All I hear is a bunch of moaning about something you can fix if you weren't too busy searching for attention.

Kristie Chapparo 06.03.2020, 11:02

I was more than happy to discover this website. I wanted to thank you for ones time due to this wonderful read!! I definitely enjoyed every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff on your blog.

achat fichier email 07.03.2020, 02:02

This is a great tip especially to those new to the blogosphere. Simple but very precise information… Appreciate your sharing this one. A must read article!

Onita Stieb 08.03.2020, 15:58

Saved as a favorite, I really like your website.

this link 10.03.2020, 20:54

I just want to mention I am very new to weblog and seriously loved you're blog. More than likely I’m likely to bookmark your blog . You certainly come with outstanding article content. Cheers for revealing your website page.

bare 15.03.2020, 14:32

There is certainly a lot to know about this subject. I like all the points you made.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS