Таможенники оказали помощь воспитанникам детских домов

Работники таможни в Приморье регулярно оказывают помощь воспитанникам детских домов. На этот раз детские вещи, обращенные в федеральную собственность, получили ребята из детских домов в Славянке и Вольно-Надеждинском.

Таможня передала вещи детскому дому

В детский дом п. Славянка сотрудники Хасанской таможни передали 33 рубашки для мальчиков, в детский дом с. Вольно-Надеждинское – 61.

В 2009 году таможенниками была задержана коммерческая партия товаров, ввезенных в Россию из Китая и принадлежавших одному лицу – руководителю туристической группы. 

После фактического отказа владельца от прав на данное имущество, таможня обратилась в Хасанский районный суд, товар был признан бесхозяйным и обращен в федеральную собственность.

Сотрудники детских учреждений обрадовались такому подарку. С 1 сентября в российских школах вводятся новые требования к одежде учеников. Поэтому парадные и повседневные рубашки будут как нельзя кстати –сообщает VestiRegion.ru специалист по связям с общественностью Хасанской таможни Татьяна Пакулова.

18:02, 25.07.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Общество → Таможенники оказали помощь воспитанникам детских домов

his explanation 31.12.2019, 06:59

I simply want to mention I am just beginner to blogging and truly enjoyed you're blog site. More than likely I’m want to bookmark your website . You amazingly have outstanding articles. Many thanks for sharing with us your website.

Erline Zabriskie 13.01.2020, 09:05

Spot on with this write-up, I really think this web site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the advice.

Elbert Cimmiyotti 14.01.2020, 04:03

After checking out a few of the blog posts on your blog, I seriously appreciate your way of writing a blog. I saved it to my bookmark website list and will be checking back soon. Please check out my website as well and tell me your opinion.

more info here 18.01.2020, 03:25

I simply want to mention I am all new to blogs and truly savored this web blog. Most likely I’m want to bookmark your blog . You really come with fabulous article content. Bless you for revealing your blog site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:37

I wanted to thank you for this fantastic read!! I definitely loved every bit of it. I've got you book marked to look at new stuff you post…

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:39

That is a good tip especially to those new to the blogosphere. Short but very precise info… Appreciate your sharing this one. A must read post!

achat base de données b2b 05.03.2020, 11:02

I really like it when folks get together and share ideas. Great blog, continue the good work.

Sirena Krofft 06.03.2020, 17:11

Oh my goodness! Amazing article dude! Many thanks, However I am going through issues with your RSS. I don’t know the reason why I am unable to subscribe to it. Is there anybody getting identical RSS issues? Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanx.

Beula Pledger 09.03.2020, 07:24

Having read this I thought it was extremely enlightening. I appreciate you finding the time and energy to put this content together. I once again find myself spending a lot of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile!

dig this 11.03.2020, 02:37

I just want to say I am just newbie to blogging and definitely enjoyed you're web page. Probably I’m likely to bookmark your website . You certainly come with incredible articles and reviews. Thanks a lot for sharing with us your webpage.

Domain Hosting 13.03.2020, 09:01

Good write-up. I absolutely appreciate this website. Keep writing!

bare 15.03.2020, 08:22

An outstanding share! I have just forwarded this onto a co-worker who was doing a little homework on this. And he in fact ordered me lunch because I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to discuss this issue here on your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS