Спортсмены из Приморья, показавшие себя на Универсиаде в Казани, получат призовые выплаты

Сегодня в парламенте Приморского края депутаты сразу в трех чтениях приняли поправки в «О физической культуре и спорте», согласно которым спортсмены- студенты, хорошо показавшие себя на Универсиаде в Казани, получат призовые выплаты.

Победители Универсиады получат «призовые» выплаты

Напомним, ранее Законодательное Собрание утвердило поправки в закон о призовых выплатах, но они вступали в силу с 19 июля 2013 года. Таким образом, приморские спортсмены, завоевавшие медали на Универсиаде-2013 в Казани, не могли претендовать на них. С инициативой исправить это упущение выступил Губернатор Владимир Миклушевский.

Закон предусматривает призовые выплаты спортсменам, которые выступают в составе сборной Приморского края, а также проживают в крае не менее трех лет. Таким образом, призовые выплаты по итогам Универсиады получат гребец Иван Штыль, который взял две золотых медали и Ильгизар Сафиуллин, который занял первое место в беге на 3000 метров с препятствием. Размер и порядок выплат будет утвержден дополнительно постановлением администрации Приморского края – сообщает пресс-служба Губернатора.

17:00, 31.07.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Спортсмены из Приморья, показавшие себя на Универсиаде в Казани, получат призовые выплаты

click for more 30.12.2019, 21:51

I just want to say I am just beginner to blogging and site-building and absolutely enjoyed your blog. Likely I’m planning to bookmark your site . You amazingly come with exceptional writings. Regards for sharing your web page.

Ferdinand Sowinski 13.01.2020, 07:58

This is a topic which is near to my heart... Many thanks! Where are your contact details though?

Mohammed Varnadoe 15.01.2020, 21:32

This is the perfect site for anyone who hopes to find out about this topic. You understand a whole lot its almost tough to argue with you (not that I really would want to…HaHa). You definitely put a new spin on a subject which has been written about for decades. Great stuff, just wonderful.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:35

Hello, I do think your site could be having web browser compatibility problems. When I take a look at your website in Safari, it looks fine however, when opening in I.E., it has some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, wonderful site!

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:18

After looking into a handful of the blog posts on your web page, I seriously like your way of writing a blog. I book marked it to my bookmark webpage list and will be checking back soon. Please visit my website as well and tell me your opinion.

fichier qualifié 05.03.2020, 07:28

Right here is the right site for everyone who really wants to understand this topic. You understand a whole lot its almost tough to argue with you (not that I actually will need to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a topic that has been discussed for many years. Great stuff, just excellent.

Malik Hallada 06.03.2020, 14:37

You're so cool! I do not believe I've read a single thing like this before. So good to discover someone with a few original thoughts on this subject. Really... thanks for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with a little originality.

Karleen Hannegan 08.03.2020, 19:32

I needed to thank you for this fantastic read!! I certainly loved every bit of it. I have got you book marked to look at new things you post…

more 11.03.2020, 03:18

I simply want to say I am just newbie to weblog and honestly loved your website. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog post . You really have terrific posts. Bless you for sharing your website.

Traffic Generation 13.03.2020, 08:52

This is a topic which is close to my heart... Take care! Exactly where are your contact details though?

bare 15.03.2020, 11:27

Saved as a favorite, I love your blog!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS