Циклон нанес Приморью немалый ущерб

В администрации Приморья состоялось заседание штаба по вопросу ликвидации последствий циклона, обрушившегося на Приморья в конце июля.

Циклон нанес Приморью немалый ущерб

Владимир Миклушевский потребовал не только как можно скорее восстановить все разрушенные объекты, но и предпринять все меры, чтобы в будущем чрезвычайная ситуация не повторилась. В рамках заседания дорожники сообщили губернатору, что поврежденные трассы будут восстановлены в течение недели.

Губернатор потребовал от департаментов как можно быстрее составить перечень ущерба, нанесенного дождями и приложить к нему план по восстановлению. Также он напомнил, что главы районов должны обойти всех жителей и составить списки пострадавших домов. По решению губернатора компенсацию получат и те, у кого погиб урожай.

По данным синоптиков, ливневые дожди, обрушившиеся на Приморье 24-29 июля, были самыми сильными за последние 20 лет. Режим чрезвычайной ситуации действовал более чем в 20 районах Приморья, а на помощь спасателям приезжали коллеги из Хабаровска.

Сегодня в крае восстановительные работы продолжаются. От стихии пострадали сотни семей, особенно в северных районах – смыты мосты, разрушены дороги, в некоторых местах прервано движение автомобилей, кое-где есть перебои с электроэнергией.

Из краевого бюджета на восстановительные работы будет потрачено 200 миллионов рублей, из этих средств, в том числе будут выплачены компенсации пострадавшим.По 25 тысяч рублей получат граждане, у которых подтопленными оказались дома и подворья и по 10 тысяч граждане, у которых подтоплены только подворья. 

Возможно, для ликвидации последствий циклона потребуется помощь из федерального центра — сообщает VestiRegion.ru пресс-служба ЗС ПК.

11:40, 01.08.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Главная тема → Циклон нанес Приморью немалый ущерб

hotel 12.03.2020, 05:53

I'd like to thank you for the efforts you have put in writing this site. I am hoping to view the same high-grade content from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal site now 😉

toronto fences 12.03.2020, 07:09

That is a good tip especially to those new to the blogosphere. Brief but very accurate info… Appreciate your sharing this one. A must read article.

Notar Roman in Londra 12.03.2020, 12:13

The next time I read a blog, Hopefully it won't disappoint me as much as this particular one. After all, Yes, it was my choice to read through, however I actually believed you'd have something interesting to talk about. All I hear is a bunch of moaning about something you could fix if you weren't too busy seeking attention.

Notary Public Hayes 12.03.2020, 17:22

Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks, However I am having difficulties with your RSS. I don’t know why I am unable to join it. Is there anyone else getting identical RSS issues? Anybody who knows the solution will you kindly respond? Thanks!!

MINI 13.03.2020, 15:36

A motivating discussion is worth comment. There's no doubt that that you ought to write more on this subject matter, it might not be a taboo matter but typically folks don't speak about these topics. To the next! All the best!

how to setup linksys router for xbox one 13.03.2020, 23:37

Hi, I do think this is a great site. I stumbledupon it 😉 I will revisit yet again since I book marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

chicken korma recipe 14.03.2020, 03:15

Hi there! I just want to offer you a big thumbs up for the great info you have got right here on this post. I will be coming back to your web site for more soon.

guest post cleaning 14.03.2020, 09:06

Hello there! This blog post could not be written much better! Going through this post reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this information to him. Pretty sure he's going to have a very good read. Many thanks for sharing!

digital marketing and business 14.03.2020, 10:20

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am encountering issues with your RSS. I don’t understand the reason why I cannot subscribe to it. Is there anyone else having identical RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanks!

Netflix 14.03.2020, 20:47

Very good info. Lucky me I recently found your blog by chance (stumbleupon). I've bookmarked it for later!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS