На пожаре в приморском селе Галенки спасено 3 человека

1 августа в 18:26 на пульт пожарной охраны поступила информация о пожаре в многоквартирном жилом доме по улице Комарова 156 села Галенки Октябрьского района. 

Три человека спасено на пожаре в Приморье

Прибыв на место происшествия, огнеборцы обнаружили, что горят вещи в кладовой под лестницей, подъезд сильно задымлен.

Приступив к тушению, пожарные звена газодымозащитной службы, вывели из задымленных квартир на улицу 3-х человек, женщину с 1-го этажа и двух детей со второго этажа дома. 

В 18:55 пожар был локализован, а в 19:40 полностью ликвидирован. Общая площадь пожара составила 15 м². При тушении было задействовано 5 человек и 2 единицы техники. Погибших и пострадавших в результате пожара нет — сообщает VestiRegion.ru пресс-служба Главного управления МЧС России по Приморскому краю.

17:00, 02.08.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → На пожаре в приморском селе Галенки спасено 3 человека

hop over to this web-site 31.12.2019, 00:02

I just want to say I am newbie to blogs and truly liked this website. More than likely I’m planning to bookmark your blog . You definitely come with terrific stories. Cheers for revealing your website page.

Margherita Neiffer 14.01.2020, 03:09

An intriguing discussion is worth comment. There's no doubt that that you should publish more on this subject, it may not be a taboo matter but usually folks don't speak about these issues. To the next! Cheers!

important source 18.01.2020, 02:34

I simply want to tell you that I am beginner to blogging and site-building and seriously savored this web-site. Very likely I’m likely to bookmark your blog . You amazingly have great article content. Regards for sharing with us your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:26

You ought to take part in a contest for one of the best websites online. I am going to highly recommend this website!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:30

Spot on with this write-up, I actually think this amazing site needs far more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the information.

achat base de données b2c 05.03.2020, 11:06

Spot on with this write-up, I really believe that this site needs a great deal more attention. I’ll probably be returning to see more, thanks for the info!

achat fichier email 07.03.2020, 05:03

Everything is very open with a very clear description of the challenges. It was really informative. Your website is useful. Thanks for sharing.

Lauran Fusselman 08.03.2020, 15:25

Excellent web site you've got here... It’s hard to find high-quality writing like yours nowadays. I really appreciate individuals like you! Take care!!

click here now 10.03.2020, 10:18

I simply want to say I am new to blogging and actually loved you're web-site. Likely I’m going to bookmark your blog post . You actually come with fabulous posts. With thanks for revealing your web site.

Google 12.03.2020, 16:31

Greetings! Very useful advice in this particular post! It's the little changes that will make the most important changes. Thanks a lot for sharing!

bare 15.03.2020, 05:19

This blog was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thank you.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS