Престарелый педофил отправится в колонию строгого режима на 16 лет

Следствием в Приморском крае собрано достаточно доказательств для вынесения обвинительного приговора в отношении 61-летнего развратника малолетних детей.

Престарелый педофил отправится в колонию

В прошлом году, 1 июля пенсионер под предлогом угостить мороженым заманил к себе в квартиру по проспекту Красного Знамени во Владивостоке троих несовершеннолетних детей.

Закрыв дверь на ключ, он начала показывать им гениталии, а также воспользовавшись беспомощностью ребенка, изнасиловал его.

Теперь его по решению суда ждет 16 лет лишения свободы с отбыванием наказания в колонии строгого режима — сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя управления майор юстиции Аврора Римская. 

13:16, 02.08.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Престарелый педофил отправится в колонию строгого режима на 16 лет

recommended you read 31.12.2019, 03:03

I simply want to mention I am just very new to blogging and honestly savored you're blog site. Likely I’m going to bookmark your site . You surely have wonderful well written articles. Appreciate it for sharing your blog.

CrowdforApps 15.01.2020, 06:38

I like looking through a post that can make people think. Also, thanks for allowing me to comment.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:58

This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me. Kudos.

Lessie Beckmann 16.01.2020, 03:35

You made some really good points there. I looked on the web to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

click reference 18.01.2020, 00:37

I simply want to say I'm very new to blogging and site-building and absolutely loved this blog. Almost certainly I’m planning to bookmark your site . You amazingly come with perfect posts. Thanks a lot for sharing with us your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:23

Very nice write-up. I certainly appreciate this site. Stick with it!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:45

Excellent blog you've got here... It’s hard to find good quality writing like yours these days. I really appreciate people like you! Take care!!

Alysia Brems 06.03.2020, 13:09

bookmarked!!, I like your web site.

achat fichier email 07.03.2020, 05:26

I’m impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that’s both educative and interesting, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The issue is something that not enough folks are speaking intelligently about. I'm very happy I found this during my hunt for something relating to this.

Suanne Housand 09.03.2020, 08:20

I wanted to thank you for this great read!! I definitely loved every little bit of it. I have got you book marked to check out new stuff you post…

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS