На ликвидацию последствий паводка на Дальнем Востоке направлено 12 млрд рублей

На ликвидацию последствий сильнейшего паводка, обрушившегося на Дальний Восток, направлено 12 млрд. рублей.

На ликвидацию последствий наводнения направлено 12 млрд. рублей

Более 10 млрд. — из Резервного фонда, остальное – дотации субъектам России. Прежде всего, деньги будут направлены на оказание материальной помощи людям, на проведение аварийно-спасательных работ, на содержание пунктов временного размещения.

Сегодня на Дальний Восток завозятся грузы первой необходимости и продукты. В дальнейшем, по словам дальневосточного полпреда Юрия Трутнева, сумма будет увеличиваться. 

Также полпред отметил, что необходимо уточнить списки пострадавших. Выяснить, какие дома можно восстановить, а какие придется строить вновь.

Этим летом на дальневосточный регион обрушились сильнейшие дожди. Больше всех пострадала Амурская область, ЕАО и Хабаровский край. 

По данным МЧС на сегодня в зоне подтопления находится 125 населенных пунктов, более 6,5 тысяч жилых домов, в которых проживает более 32 тысяч человек. Разрушено 50 автомобильных мостов и более 490 километров трассы.

Из пострадавших районов эвакуировано более 20 тысяч человек, среди них и более 6 тысяч детей. Население осталось без урожая, фермеры опасаются, что цены на продукты и корма для животных вырастут в несколько раз.

16:00, 05.09.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Главная тема → На ликвидацию последствий паводка на Дальнем Востоке направлено 12 млрд рублей

revolut avis 04.03.2020, 14:47

I like it when individuals come together and share opinions. Great site, stick with it!

WoodHaus Maimi Remodel 05.03.2020, 03:40

I love reading a post that can make people think. Also, thank you for allowing for me to comment.

achat fichier email 05.03.2020, 12:08

Saved as a favorite, I love your web site.

i need a girl friend phone number 05.03.2020, 19:10

After looking into a handful of the blog posts on your blog, I really appreciate your way of writing a blog. I book-marked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Please visit my web site as well and tell me your opinion.

ELEKTRONIK RECYCLING 06.03.2020, 04:28

You should take part in a contest for one of the finest sites on the web. I most certainly will recommend this site!

Tracie Koenigsfeld 06.03.2020, 11:34

Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of the website is really good.

hyip btc 08.03.2020, 06:33

I was excited to discover this site. I need to to thank you for your time just for this fantastic read!! I definitely liked every little bit of it and i also have you saved as a favorite to look at new information in your web site.

Danyelle Crosser 09.03.2020, 00:03

bookmarked!!, I like your blog!

visual pl/sql analysis 09.03.2020, 20:35

Good info. Lucky me I ran across your blog by accident (stumbleupon). I have saved as a favorite for later!

insulation 09.03.2020, 23:14

Excellent web site you have here... It’s hard to find excellent writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

comedy club 10.03.2020, 02:49

Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I will revisit once again since i have book-marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to help others.

hotel 12.03.2020, 04:25

Great web site you have here... It’s difficult to find high-quality writing like yours these days. I truly appreciate people like you! Take care!!

fence repair toronto 12.03.2020, 07:07

Saved as a favorite, I really like your web site.

Autentificare Procura Londra 12.03.2020, 09:45

You need to take part in a contest for one of the finest blogs on the internet. I will recommend this blog!

Ami Opperman 13.03.2020, 18:26

Aw, this was an exceptionally nice post. Taking a few minutes and actual effort to create a great article… but what can I say… I put things off a whole lot and don't seem to get nearly anything done.

best foods chicken recipe 14.03.2020, 04:23

Hi there! This blog post could not be written any better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this. I will forward this post to him. Fairly certain he'll have a good read. Many thanks for sharing!

guest post spam 14.03.2020, 08:27

Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it 😉 I am going to return once again since I book marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide others.

digital marketing business 14.03.2020, 11:15

Hey there! I simply wish to give you a big thumbs up for the great information you've got here on this post. I am coming back to your web site for more soon.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS