На территорию арсеньевского авиазавода «Прогресс» забрел медведь

В воскресенье, 15 сентября, в Арсеньеве на территории авиазавода «Прогресс» был обнаружен медведь. Об этом сообщает ПТР со ссылкой на свой источник в охотнадзоре Арсеньева. По его информации, накануне хищника видели в районе местного аэропорта. В настоящее время с территории предприятия произведена частичная эвакуация персонала. На место происшествия выехали егеря и охотники.

По словам источника, медведя, скорей всего, придется застрелить. У егерей охотнадзора нет специальных средств для усыпления животных. Кроме того, в настоящее время открыт сезон на отстрел гималайского медведя, популяция которого в последнее время существенно разрослась на территории Приморского края.

13:14, 15.09.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → На территорию арсеньевского авиазавода «Прогресс» забрел медведь

Ирма 16.09.2013, 18:53

Давайте застрелим всех гималайских медведей! А когда они попадут в красную книгу СНОВА запретим охоту на них! Это же так по Российски!

see post 31.12.2019, 05:52

I just want to say I'm very new to weblog and honestly loved your blog site. Almost certainly I’m going to bookmark your website . You actually come with perfect well written articles. Regards for revealing your blog.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:42

Great web site you have here... It’s difficult to find quality writing like yours nowadays. I really appreciate people like you! Take care!!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 07:03

Everything is very open with a really clear explanation of the issues. It was really informative. Your website is extremely helpful. Many thanks for sharing!

fichier qualifié 05.03.2020, 14:47

I’m amazed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that’s both educative and interesting, and let me tell you, you have hit the nail on the head. The issue is something not enough men and women are speaking intelligently about. I am very happy I came across this in my search for something relating to this.

Rosendo Mieszala 06.03.2020, 18:40

You've made some decent points there. I looked on the web for more information about the issue and found most people will go along with your views on this site.

fichier qualifié 07.03.2020, 00:26

Excellent web site you've got here... It’s difficult to find high-quality writing like yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!

Rana Minnier 09.03.2020, 14:44

This site definitely has all the information I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

find here 10.03.2020, 13:29

I just want to say I'm new to blogging and site-building and definitely loved your blog site. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog post . You surely come with perfect article content. Thank you for sharing your web-site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS