Обвиняемый в убийстве таксиста в Приморье дает показания

Следственный комитет в Приморском крае продолжает работу над уголовным делом в отношении 32-летнего мужчины, напавшего на водителя такси. 

Как сообщалось ранее, в начале сентября в полицию Дальнегорска обратилась женщина с заявлением об исчезновении 67-летнего мужа — водителя такси. Было возбуждено уголовное дело. 

Вскоре автомобиль потерпевшего был обнаружен, им управлял местный житель, который рассказал об убийстве и показал, где спрятал тело убитого. Обвиняемый допрошен, взят под стражу, с его участием проведена проверка показаний на месте.

По версии следствия, 8 сентября этого года в районе автобусной остановки «Верхний Рудник» в Дальнегорске обвиняемый несколько раз ударил таксиста ножом, раны оказались смертельными. Чтобы скрыть преступление, мужчина отвез тело в лес в районе «Горбушинского» водохранилища и продолжил кататься на машине...

Преступник хотел украсть машину, чтобы произвести впечатление на бывшую девушку... Расследование уголовного дела продолжается — сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя управления майор юстиции Аврора Римская.

12:04, 17.09.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Криминал → Обвиняемый в убийстве таксиста в Приморье дает показания

official site 31.12.2019, 03:49

I simply want to tell you that I'm all new to blogs and seriously loved your website. Almost certainly I’m planning to bookmark your website . You really have fabulous article content. Regards for sharing your website.

Henry Pacho 14.01.2020, 01:59

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks a lot!

Love Irrigation 14.01.2020, 07:44

Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it 😉 I'm going to revisit once again since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:01

I blog often and I genuinely appreciate your content. This article has truly peaked my interest. I am going to bookmark your website and keep checking for new information about once a week. I opted in for your RSS feed too.

CrowdforThink 15.01.2020, 11:42

Oh my goodness! Impressive article dude! Many thanks, However I am experiencing issues with your RSS. I don’t know why I can't subscribe to it. Is there anybody having the same RSS problems? Anyone who knows the answer will you kindly respond? Thanx!

Bret Santacruz 15.01.2020, 23:15

It’s difficult to find knowledgeable people in this particular topic, however, you seem like you know what you’re talking about! Thanks

healthy fresh recipes 04.03.2020, 11:27

There's certainly a great deal to learn about this issue. I love all the points you made.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:17

Greetings! Very helpful advice within this post! It is the little changes which will make the most important changes. Thanks for sharing!

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:23

Your style is very unique in comparison to other folks I've read stuff from. Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I'll just book mark this blog.

Zane Ibrahim 06.03.2020, 13:27

Your style is so unique in comparison to other folks I have read stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this site.

Xiao Wiederholt 08.03.2020, 11:43

I like it whenever people come together and share ideas. Great website, continue the good work.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS