На завершение строительства отелей во Владивостоке снова будут выделены средства

Сегодня, 23 сентября, на очередном заседании комитета по бюджетно-налоговой политике Законодательного Собрания Приморского края депутаты большинством голосов одобрили кредитование компании «Наш дом Приморье» на завершение строительства двух гостиниц во Владивостоке.

Должник в Приморье неудачно выбрал соседа

По словам генерального директора ОАО «Наш дом – Приморье» Игоря Ватулина, стоимость объектов в окончательном виде с учетом всех проектных решений была сформирована только в январе 2013 года.

«Ошибки при проектировании гостиниц на Корабельной набережной и мысе Бурный привели к удорожанию строительства. Строителям пришлось несколько раз вносить изменения в проектно-сметную документацию», — отметил Игорь Ватулин.

Он также подчеркнул, что стоимость гостиниц определяется, в том числе инженерными системами.
«Это уникальные объекты с точки зрения инженерии. Так, гостиница на Корабельной набережной — это многофункциональный комплекс, включающий дворец бракосочетаний. В гостиницах несколько ресторанов и кафе, большие помещения под спа-салоны, бассейны и фитнес-центры, много залов для проведения выставочных мероприятий.

Всё это вместе будет использоваться не только гостями, но и жителями Приморского края. Но это также увеличивает стоимость гостиниц из-за увеличения площадей, инженерных систем и парковочных мест», — пояснил генеральный директор ОАО «Наш дом — Приморье».

Депутаты-члены комитета одобрили решение компании взять кредит на завершение строительства гостиниц.
«Объекты обязательно нужно завершить, их консервация обойдётся гораздо дороже», — отметил председатель комитета Галуст Ахоян — сообщает VestiRegion.ru пресс-служба Губернатора Приморского края. 

14:00, 23.09.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → На завершение строительства отелей во Владивостоке снова будут выделены средства

click resources 31.12.2019, 02:40

I just want to tell you that I am just new to blogging and certainly liked this blog. Most likely I’m going to bookmark your website . You really have wonderful writings. Thanks a bunch for revealing your webpage.

CrowdforApps 15.01.2020, 07:28

Excellent post. I absolutely appreciate this site. Thanks!

Ellsworth Siemers 15.01.2020, 19:45

Excellent post! We will be linking to this great article on our site. Keep up the great writing.

Norbert Fuerte 16.01.2020, 02:18

An outstanding share! I have just forwarded this onto a friend who has been conducting a little research on this. And he actually ordered me dinner simply because I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to talk about this issue here on your internet site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:22

I would like to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I really hope to view the same high-grade content by you later on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my own, personal site now 😉

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:44

Greetings! Very helpful advice in this particular post! It's the little changes that make the greatest changes. Many thanks for sharing!

achat base de données b2b 05.03.2020, 15:56

You're so interesting! I don't suppose I've read through anything like this before. So nice to discover another person with a few genuine thoughts on this subject matter. Really... thanks for starting this up. This website is one thing that's needed on the internet, someone with a bit of originality.

Dana Gulbrandsen 06.03.2020, 10:43

An impressive share! I have just forwarded this onto a coworker who had been doing a little homework on this. And he in fact ordered me breakfast due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this topic here on your website.

achat base de données b2b 07.03.2020, 00:07

Aw, this was a very nice post. Taking the time and actual effort to generate a really good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don't manage to get anything done.

Aron Mullins 08.03.2020, 08:52

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am going through problems with your RSS. I don’t understand the reason why I can't join it. Is there anyone else getting the same RSS problems? Anyone who knows the solution can you kindly respond? Thanx!

More Bonuses 11.03.2020, 00:05

I just want to tell you that I am very new to weblog and definitely liked this blog. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You definitely come with perfect stories. Cheers for revealing your web-site.

bare 15.03.2020, 15:37

Greetings, I believe your blog could be having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I merely wanted to give you a quick heads up! Other than that, wonderful site!

bare 15.03.2020, 21:48

Greetings! Very helpful advice in this particular post! It is the little changes that produce the greatest changes. Thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS