Полицейский в Приморском крае обвиняется в халатности

Следственный комитет в Приморском крае завершил расследование уголовного дела в отношении начальника начальника тыла Межмуниципального отдела МВД России «Дальнегорский». Он обвиняется в халатности.

По версии следствия, 30 апреля этого года обвиняемый незаконно, без проведения контрольного отстрела, выдал своему приятелю самозарядный охотничий нарезной карабин ОП СКС, принадлежащий другому гражданину для последующей продажи. 

При этом, выданное оружие не прошло процедуру отчуждения, установленную гражданским законодательством, а гражданин не имел лицензии либо разрешения на ношение и хранение на конкретный вид, тип и модель оружия.

В настоящее время материалы уголовного дела с обвинительным заключением направлены прокурору для принятия соответствующего решения — сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя управления майор юстиции Аврора Римская. Преступление раскрыто при содействии сотрудников УСБ УМВД РФ по Приморскому краю.

17:20, 25.09.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Приморье → Полицейский в Приморском крае обвиняется в халатности

umlcode 09.03.2020, 21:28

I blog often and I genuinely thank you for your information. This great article has really peaked my interest. I will book mark your blog and keep checking for new details about once per week. I opted in for your RSS feed as well.

roof insulation 10.03.2020, 00:07

Good site you have got here... It’s hard to find quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

toronto decks 12.03.2020, 07:03

This is a topic that is close to my heart... Best wishes! Exactly where are your contact details though?

Notar Public Londra 12.03.2020, 09:08

An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who was conducting a little research on this. And he in fact bought me breakfast due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this subject here on your blog.

Legalisation 12.03.2020, 14:44

Good day! I simply would like to offer you a huge thumbs up for your excellent info you have got here on this post. I will be coming back to your blog for more soon.

Nissan Malaysia 13.03.2020, 15:29

Good info. Lucky me I discovered your blog by chance (stumbleupon). I've book marked it for later!

Stacy Shertzer 13.03.2020, 16:11

There is definately a great deal to find out about this topic. I like all the points you have made.

powerball site 13.03.2020, 21:13

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article plus the rest of the website is very good.

bread recipes 14.03.2020, 04:50

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you taking the time and effort to put this informative article together. I once again find myself personally spending a lot of time both reading and leaving comments. But so what, it was still worthwhile.

Netflix 14.03.2020, 19:53

Excellent site you have got here... It’s difficult to find high-quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!

bare 15.03.2020, 19:59

Very good post. I certainly appreciate this website. Keep writing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS