Сотрудник колонии в Приморье предстанет перед судом

Следственный комитет в Приморском крае завершил расследование уголовного дела в отношении младшего инспектора исправительной колонии № 41. 

Сотрудник колонии отправится под суд в Приморье

Он обвиняется в разбое. По версии следствия, в ночь с 9 на 10 июля этого года на улице Достоевского в Артеме обвиняемый и неустановленный человек напали на 57-летнего мужчину.

Налетчики избили потерпевшего электрошокером и похитили портфель с документами и деньгами в сумме три тысячи рублей.

Преступление удалось раскрыть по «горячим следам», при обыске у обвиняемого обнаружены вещи потерпевшего.
Следствием собрано достаточно доказательств, уголовное дело направлено в суд. 

В отношении подельника уголовное дело выделено в отдельное производство – сообщает VestiRegion.ru старший помощник руководителя управления майор юстиции Аврора Римская.

15:30, 26.09.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Криминал → Сотрудник колонии в Приморье предстанет перед судом

Bonuses 31.12.2019, 03:09

I just want to tell you that I am newbie to blogging and seriously enjoyed this web-site. More than likely I’m planning to bookmark your site . You surely come with superb writings. Thanks a bunch for sharing your webpage.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 12:00

Wonderful article! We are linking to this particularly great content on our website. Keep up the good writing.

healthy fresh recipes 05.03.2020, 00:36

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you taking the time and energy to put this content together. I once again find myself personally spending way too much time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!

fichier qualifié 05.03.2020, 09:36

Great post! We will be linking to this particularly great post on our website. Keep up the good writing.

fichier qualifié 07.03.2020, 03:22

A fascinating discussion is worth comment. I believe that you ought to write more about this topic, it may not be a taboo subject but usually people do not speak about such issues. To the next! Many thanks!

Damien Moultrie 08.03.2020, 22:50

Howdy! This article couldn’t be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I am going to send this information to him. Fairly certain he's going to have a great read. Thank you for sharing!

our website 10.03.2020, 05:54

I just want to say I'm all new to blogging and site-building and really liked this web page. Almost certainly I’m planning to bookmark your blog post . You definitely come with good articles and reviews. Regards for revealing your website page.

bare 15.03.2020, 12:29

Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for supplying this information.

bare 15.03.2020, 20:40

Howdy, I think your site may be having internet browser compatibility problems. Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, wonderful blog!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS