Энергетики ДФО могут ограничить снабжение объектов «Оборонэнергосбыта»

В понедельник, 21 октября, «Дальневосточная энергетическая компания» (ДЭК) планирует ограничить электроснабжение ряда объектов ОАО «Оборонэнергосбыт» в Приморском крае, Амурской и Еврейской автономной областях. Это связано с ростом задолженности, которая за период с августа по октябрь увеличилась на 400 миллионов рублей.

В сентябре ДЭК предупреждала о возможном ограничении снабжения «Оборонэнергосбыта», долг за электроэнергию на тот момент составлял 240 миллионов рублей. Задолженность была накоплена в течение августа—сентября.

В этой связи РАО «ЭС Востока» направило в Минобороны РФ письмо на имя министра Сергея Шойгу с просьбой вмешаться в ситуацию и оказать содействие в решении проблемы расчетов предприятия.

Комментариев от ОАО «Оборонэнергосбыт» пока не поступало.

13:17, 18.10.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Дальний Восток → Энергетики ДФО могут ограничить снабжение объектов «Оборонэнергосбыта»

Learn More 30.12.2019, 22:47

I just want to say I am all new to weblog and seriously liked you're web blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You actually come with great articles. Thanks a lot for revealing your web page.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:43

Very good info. Lucky me I found your blog by accident (stumbleupon). I've book-marked it for later!

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:17

Everything is very open with a clear description of the challenges. It was definitely informative. Your site is very helpful. Many thanks for sharing.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 20:40

Great post. I am going through many of these issues as well...

achat base de données b2b 05.03.2020, 15:57

Hi! I just would like to give you a big thumbs up for your excellent info you've got here on this post. I will be coming back to your website for more soon.

Rachael Holts 06.03.2020, 13:00

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you, However I am having troubles with your RSS. I don’t know why I am unable to join it. Is there anybody else getting identical RSS problems? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx!!

fichier qualifié 07.03.2020, 03:04

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you taking the time and energy to put this article together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and commenting. But so what, it was still worth it.

Chantelle Trimnell 08.03.2020, 07:10

Very nice blog post. I absolutely love this website. Thanks!

click to find out more 10.03.2020, 21:05

I simply want to tell you that I'm newbie to weblog and seriously liked this page. More than likely I’m likely to bookmark your blog post . You amazingly have amazing posts. With thanks for revealing your web-site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS