Во Владивостоке завершается строительство виадука на Весенней

Во Владивостоке завершается строительство виадука на Весенней. Как сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе краевой администрации, в настоящее время строители устанавливают здесь лестничные марши.

После монтажа лестничных пролетов строители приступят к благоустройству прилегающей территории, установке ограждений и монтажу защитного кожуха.

В администрация края пообещали, что виадук будет построен до конца текущего года. Планируется, что в эксплуатацию объект будет сдан уже в декабре.

Напомним, что изначально строительство виадука обещали завершить до конца 2012 года. К Владимиру Миклушевскому с такой просьбой обратились жители станции «Весенняя», процесс стройки губернатор намеревался контролировать лично. Однако сроки сдачи постоянно менялись.

Отметим, что несмотря на то, что трасса М-60 — федеральная, деньги на строительство так необходимого объекта были выделены из краевого бюджета.

14:11, 29.11.2013 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке завершается строительство виадука на Весенней

great site 30.12.2019, 21:03

I just want to say I'm beginner to blogging and site-building and actually enjoyed you're web site. Most likely I’m planning to bookmark your site . You definitely have excellent writings. Regards for revealing your blog site.

Fletcher Borger 14.01.2020, 04:05

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you finding the time and energy to put this information together. I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

Love Irrigation 14.01.2020, 08:51

This is a topic that's close to my heart... Take care! Exactly where are your contact details though?

healthy fresh recipes 04.03.2020, 10:36

Hello there! This blog post couldn’t be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I am going to send this article to him. Fairly certain he'll have a good read. Thank you for sharing!

fichier qualifié 05.03.2020, 10:35

I’m amazed, I have to admit. Rarely do I encounter a blog that’s both equally educative and interesting, and without a doubt, you've hit the nail on the head. The problem is something which too few people are speaking intelligently about. Now i'm very happy I stumbled across this during my search for something concerning this.

fichier qualifié 07.03.2020, 02:42

Very good article. I'm dealing with many of these issues as well...

Mauricio Hoitt 08.03.2020, 15:47

Great web site you've got here... It’s hard to find quality writing like yours these days. I really appreciate individuals like you! Take care!!

great site 10.03.2020, 08:31

I simply want to mention I am new to blogs and truly loved you're web-site. Almost certainly I’m likely to bookmark your site . You amazingly come with wonderful articles and reviews. Appreciate it for sharing your webpage.

bare 15.03.2020, 15:22

Hello there! This post could not be written any better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I will send this article to him. Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS