ГИБДД: во Владивостоке всё чаще угоняют автомобили от «Фетисов Арены»

В ГИБДД Владивостока зафиксировано три случая угона автомашин с прилегающих к «Фетисов Арене» территорий. При этом злоумышленники осуществляют угоны именно в период проведения массовых мероприятий. 

Так, 23 января, в период времени с 19:40 до 22:30 с территории одной из ближайших к спортивному комплексу АЗС был угнан автомобиль марки Toyota Land Cruiser Prado, в момент когда хозяин наблюдал за игрой в хоккей.

ГИБДД Владивостока просит автолюбителей, посещающих спортивный комплекс, парковать автомаобили специально отведенных для этого местах. «На территории «Фетисов Арены» организованно достаточное количество парковочных мест, чтобы уместить авто всех болельщиков. К тому же во время проведения массовых мероприятий контроль за общественной безопасностью обеспечивают сотрудники полиции, в том числе инспекторы ГИБДД, поэтому риск обнаружить свое авто угнанным минимальный. Тогда как брошенные в лесополосе автомашины привлекают внимание преступников», — говорится в пресс-релизе ведомства.

17:36, 24.01.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → ГИБДД: во Владивостоке всё чаще угоняют автомобили от «Фетисов Арены»

other 31.12.2019, 06:34

I simply want to say I am all new to blogs and certainly loved you're blog. Almost certainly I’m likely to bookmark your blog . You amazingly have tremendous writings. Thanks for sharing your website.

Michelina Wethern 14.01.2020, 03:24

You should take part in a contest for one of the greatest websites on the net. I'm going to recommend this blog!

Love Irrigation 14.01.2020, 09:36

I wanted to thank you for this excellent read!! I definitely loved every little bit of it. I have got you saved as a favorite to look at new stuff you post…

healthy fresh recipes 04.03.2020, 06:41

I truly love your blog... Great colors & theme. Did you develop this web site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own personal blog and would love to learn where you got this from or just what the theme is called. Thank you!

fichier qualifié 05.03.2020, 16:12

That is a very good tip particularly to those new to the blogosphere. Brief but very accurate information… Many thanks for sharing this one. A must read article!

Palma Withem 06.03.2020, 14:55

I was extremely pleased to find this great site. I want to to thank you for ones time due to this wonderful read!! I definitely really liked every little bit of it and i also have you book marked to check out new information on your blog.

fichier qualifié 07.03.2020, 06:10

Hello, I believe your blog may be having web browser compatibility issues. When I take a look at your website in Safari, it looks fine however, if opening in IE, it's got some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Besides that, fantastic site.

Angelo Montag 08.03.2020, 20:19

This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks.

why not try these out 10.03.2020, 08:24

I just want to tell you that I'm all new to blogging and site-building and honestly liked your web blog. Probably I’m planning to bookmark your blog post . You actually have really good articles and reviews. Regards for revealing your web site.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS