В среду в Приморье вновь потеплеет и пройдет небольшой снег

Во вторник, 28 января, во второй половине дня погоду в Приморье будет определять тыловая часть циклона, смещающегося на восток через юг Сахалина в Охотское море. В крае местами небольшой снег. Ветер западный, северо-западный умеренный, на побережье сильный. Температура воздуха −2…−14 °C.

Во второй половине дня во Владивостоке небольшая облачность, без осадков. Ветер северо-западный, сильный. Температура воздуха −5…−7 °C.

По информации Примгидромета, предстоящая ночь пройдет в Приморье под влиянием антициклона. В горных районах местами возможен небольшой снег. Ночью температура воздуха снова понизится: на севере центральных районов края до -30 °C, на остальной территории Приморья ночь будет холоднее предыдущей на 3–6 градусов. 

Днем в среду, 29 января, к Приморью с районов Монголии подойдет новый циклон. На западе края местами начнется небольшой снег. Ветер будет южный, столбики термометров поползут вверх до 0…−5 °C, на севере края до −9…−14 °C.

Завтра ночью во Владивостоке сохранится малооблачная, морозная погода при северо-западном ветре 9–14 м/с. Минимальная температура воздуха составит −14…−16 °C. Днем количество облаков увеличится, со второй половины дня ветер сменит направление на юго-восточное, вечером возможен небольшой снег. Температура воздуха в послеполуденные часы составит −4…−6 °C.

14:33, 28.01.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → В среду в Приморье вновь потеплеет и пройдет небольшой снег

here are the findings 30.12.2019, 23:45

I simply want to mention I am just all new to blogging and actually savored your website. More than likely I’m want to bookmark your blog . You definitely come with incredible well written articles. Thanks for sharing your webpage.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:23

It’s hard to find educated people on this topic, but you seem like you know what you’re talking about! Thanks

CrowdforThink 15.01.2020, 12:29

Your style is so unique compared to other folks I've read stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this site.

Raymond Wilhoite 15.01.2020, 22:32

This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which helped me. Cheers.

Alona Asner 16.01.2020, 03:44

Spot on with this write-up, I absolutely think this web site needs a lot more attention. I’ll probably be back again to read more, thanks for the information!

check my site 18.01.2020, 01:42

I simply want to tell you that I am just new to weblog and absolutely loved you're web site. Very likely I’m want to bookmark your site . You certainly have tremendous posts. Regards for revealing your blog site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 21:20

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article and the rest of the website is also very good.

achat base de données b2b 05.03.2020, 13:45

Spot on with this write-up, I seriously think this website needs a great deal more attention. I’ll probably be returning to read through more, thanks for the advice.

Alfred Sartorelli 06.03.2020, 16:20

An outstanding share! I've just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little research on this. And he in fact ordered me breakfast due to the fact that I found it for him... lol. So allow me to reword this... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to talk about this topic here on your site.

fichier qualifié 07.03.2020, 00:15

You ought to be a part of a contest for one of the finest websites on the web. I am going to highly recommend this site!

Lena Slavens 08.03.2020, 22:01

An impressive share! I've just forwarded this onto a colleague who has been doing a little research on this. And he in fact ordered me breakfast due to the fact that I found it for him... lol. So let me reword this... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending some time to discuss this issue here on your internet site.

see this here 11.03.2020, 00:19

I simply want to tell you that I am very new to blogging and site-building and seriously enjoyed you're blog site. Very likely I’m going to bookmark your website . You absolutely have good articles. With thanks for sharing with us your blog.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS