«Луч-Энергия» сыграл вничью с «Актобе»

«Луч-Энергия» провел заключительную контрольную встречу на учебно-тренировочных сборах в Турции. Встреча с чемпионом Казахстана «Актобе» завершилась вничью – 1:1.

Счет в матче был открыл на 13 минуте встречи. Нападающий «Актобе» Александр Гейнрих замкнул точную передачу партнера с фланга.

Команда из Казахстана и дальне продолжила играть первым номером. «Лучу» удалось отыграться в середине второго тайма. Защитник Павел Могилевский сумел нанести точный удар после розыгрыша штрафного.

Уже на восьмой минуте поле покинул из-за травмы Дарюс Мицейка. Насколько она серьезна – неизвестно.

Как сообщает пресс-служба клуба, в пятницу, 31 января, после утренней тренировки «желто-синие» отправятся в Москву, но 8 февраля вернутся в Белек, где проведут очередной сбор и примут участие в Кубке ФНЛ. Первый матч этого турнира «Луч» проведет 10 февраля против тульского «Арсенала».

12:43, 31.01.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → «Луч-Энергия» сыграл вничью с «Актобе»

try this 31.12.2019, 07:50

I simply want to tell you that I am just newbie to blogging and site-building and actually loved your blog site. Probably I’m want to bookmark your website . You amazingly have tremendous writings. Regards for sharing with us your web-site.

CrowdforApps 15.01.2020, 08:24

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this write-up and the rest of the website is extremely good.

CrowdforThink 15.01.2020, 10:47

This is a topic that is close to my heart... Best wishes! Where can I find the contact details for questions?

Bok Trivane 15.01.2020, 20:45

I really love your website... Excellent colors & theme. Did you develop this amazing site yourself? Please reply back as I’m looking to create my own site and want to find out where you got this from or what the theme is named. Cheers!

Brock Procaccino 16.01.2020, 03:44

I enjoy looking through a post that will make people think. Also, thank you for permitting me to comment.

anonymous 18.01.2020, 01:50

I simply want to say I am beginner to blogging and site-building and definitely liked this website. Most likely I’m want to bookmark your blog post . You definitely have awesome posts. Thanks a lot for sharing with us your blog.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:52

Hey there! I simply wish to give you a big thumbs up for the excellent information you've got right here on this post. I will be returning to your blog for more soon.

fichier qualifié 05.03.2020, 11:23

The very next time I read a blog, Hopefully it won't fail me just as much as this particular one. After all, I know it was my choice to read through, but I genuinely thought you'd have something helpful to talk about. All I hear is a bunch of complaining about something you could possibly fix if you were not too busy seeking attention.

Jeffery Crittendon 06.03.2020, 11:19

Great post. I will be facing many of these issues as well...

Marlin Gradias 09.03.2020, 14:32

I was able to find good information from your blog articles.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS