В порту Находки обрушился склад: 4 человека погибло

В понедельник, 10 марта, около 19 часов вечера в торговом порту Находки обрушилась железобетонная конструкция.

Как сообщили VestiRegion.ru в пресс-службе ГУ МЧС по ПК, в результате происшествия погибли 4 человека. Их тела были найдены под завалами.

По предварительным данным, обрушение произошло в ходе демонтажа железобетонных сооружений для хранения леса.

21:18, 10.03.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Главная тема → В порту Находки обрушился склад: 4 человека погибло

елизовета 10.03.2014, 22:56

«Когда то я рaботалa в компании megafon, но они меня увoлили из-за кpизиса! Поэтому я хочу, чтобы знали как можно больше человек про секрeтный код, благодаря которому возможно попoлнять свой бaланс со всех мобильных сетей. Мы делали так: oтправляeшь SMS с текстом : 207+komudaaнa номер 3612, и в тeчeнии 10 минyт прихoдило oколо 200p! ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ, что пользоваться этой процедурой можно 2 раза в сутки! Я сообщаю это не для своей выгоды, а для того, чтобы отомстить им за то, что уволили квалифицирoванного работника! 100% работает на ВeЕline, МТS, МеgaFоn"

look at this web-site 31.12.2019, 00:15

I just want to tell you that I am new to weblog and truly liked you're page. Most likely I’m going to bookmark your site . You surely come with incredible articles. Cheers for sharing with us your web-site.

Eleonora Imbriale 13.01.2020, 09:14

Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am going through troubles with your RSS. I don’t know the reason why I can't join it. Is there anyone else getting the same RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx.

Love Irrigation 14.01.2020, 09:00

This web site really has all the info I wanted concerning this subject and didn’t know who to ask.

read this 18.01.2020, 03:29

I just want to say I am just newbie to blogging and site-building and definitely savored your web-site. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You really come with very good articles. With thanks for revealing your web site.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:36

Excellent post. I am experiencing a few of these issues as well...

healthy fresh recipes 04.03.2020, 22:47

Great article. I am facing many of these issues as well...

achat base de données b2b 05.03.2020, 12:48

Good post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis. It's always interesting to read articles from other writers and practice a little something from other sites.

Sonja Strous 06.03.2020, 13:18

Oh my goodness! Incredible article dude! Thanks, However I am experiencing difficulties with your RSS. I don’t know why I can't join it. Is there anybody getting similar RSS issues? Anyone that knows the answer will you kindly respond? Thanx.

Arthur Conolly 08.03.2020, 10:38

I seriously love your website... Very nice colors & theme. Did you create this website yourself? Please reply back as I’m hoping to create my own personal site and want to know where you got this from or just what the theme is called. Kudos.

over here 10.03.2020, 07:56

I just want to mention I am very new to blogging and actually enjoyed this web page. Probably I’m going to bookmark your site . You definitely come with excellent stories. With thanks for sharing your website page.

bare 15.03.2020, 14:31

You have made some good points there. I looked on the net for more information about the issue and found most people will go along with your views on this website.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS