Во Владивостоке задержан подозреваемый в серии грабежей

Сотрудники полиции задержали 27-летнего жителя Владивостока, который подозревается в серии грабежей.

Как сообщает пресс-служба УМВД РФ по ПК, первое нападение злоумышленник совершил 10 марта. В районе улицы Ильичева мужчина напал на женщину и вырвал у неё сумку, после чего скрылся. Еще через несколько дней, действуя по аналогичному сценарию, преступник ограбил 47-летнюю женщину в району проспекта Столетия.

Определив приметы грабителя, стражи порядка задержали его «по горячим следам». Оказалось, что мужчина ранее уже был судим. В отделе полиции грабитель дал признательные показания. Сейчас он находится под стражей.

Возбуждено уголовное дело по статье «Грабеж». Подозреваемому грозит лишение свободы на срок до четырех лет.

Полицейские проводят комплекс оперативно-разыскных мероприятий, направленных на установление дополнительных эпизодов противоправной деятельности подозреваемого.

12:36, 22.03.2014 г. — VestiRegion.ru

VestiRegion.ru → Владивосток → Во Владивостоке задержан подозреваемый в серии грабежей

official statement 31.12.2019, 02:25

I simply want to say I am new to blogging and site-building and truly loved this web-site. Probably I’m going to bookmark your blog . You actually have fabulous well written articles. With thanks for sharing your web-site.

Lloyd Iredale 14.01.2020, 04:31

I blog often and I genuinely appreciate your content. Your article has truly peaked my interest. I will bookmark your website and keep checking for new information about once a week. I opted in for your RSS feed too.

healthy fresh recipes 04.03.2020, 09:31

I'm very happy to discover this website. I need to to thank you for ones time for this particularly fantastic read!! I definitely really liked every little bit of it and I have you saved to fav to look at new stuff in your website.

achat base de données b2b 05.03.2020, 09:27

I truly love your blog... Very nice colors & theme. Did you create this amazing site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own personal blog and would like to learn where you got this from or what the theme is named. Thank you!

achat base de données b2c 06.03.2020, 23:46

I love it when folks come together and share thoughts. Great blog, continue the good work!

Collin Zody 09.03.2020, 10:51

Pretty! This was an incredibly wonderful post. Thanks for supplying these details.

visit 10.03.2020, 12:06

I simply want to tell you that I'm beginner to blogging and truly loved this web site. More than likely I’m likely to bookmark your site . You really come with impressive stories. Bless you for sharing with us your website.

GoFounders Canada 13.03.2020, 05:56

Great web site you have got here... It’s difficult to find high-quality writing like yours these days. I seriously appreciate individuals like you! Take care!!

bare 15.03.2020, 07:17

Good post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon every day. It will always be exciting to read content from other authors and practice a little something from other sites.

НовостиНародные новостиПробки во ВладивостокеПубликацииRSS